promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Magyar slágerterméket találtak Japánban, a földbe gyökerezett a vásárló lába, Hajdú-Bihar vármegyéből a világsiker felé

Magyar slágerterméket találtak Japánban, a földbe gyökerezett a vásárló lába, Hajdú-Bihar vármegyéből a világsiker felé

Borítókép:  Profimedia (illusztráció)
Színes
Kategória fejléc
Promotions

A gyerekek kedvencét már a Távol-Keleten is megvásárolhatjuk, elképesztő a siker titka.

Különleges videó bukkant fel a közösségi médiában, amely ismét bizonyítja a magyar élelmiszeripar nagyszerűségét, és az ipari termelésünk világszínvonalát. Ez a szóban forgó videó óriási bizonyítékát szolgáltatja annak, hogy a néha a lehető legjelentéktelenebb dolgok is képesek lehetnek akkora népszerűségre szert tenni, mint egy-egy nagyobb volumennel bíró áru, terméke vagy szolgáltatás. 

Japán az őrület és a különc dolgok országa, ahol a szigorú zárkózottság mellett paradox módon ott van a világra nyitott kíváncsiság és érdeklődés. Miközben a globális terméklánc része a japán kultúra, és azon belül is a gasztronómia, a japánok a büszke nemzeti identitásuk ellenére is szeretik kipróbálni a más népek finomságait is. A legújabb hírtől viszont mi magunk is meglepődtünk. A távol-keleti ország lakosai most egy speciális igényeket kielégítő magyar slágertermékre kattanhattak rá, ami távolról sem az olyan megszokott hungarikumok csoportját erősíti.

Nem a lángosról, a balatoni hekkről, a csülkös pacalról vagy a túró rudiról van szó. Hanem a hazai, és a jelek szerint a japán gyerekek (vagy felnőttek?) kedvencéről, a Varázs Szívószálról.

A Felföldi József vezette debreceni cég lassan már egész Hajdú-Bihar vármegye egyik legnagyobb vállalkozása, és úgy tűnik, hogy a Quick Milk még a messzi ázsiai vidékekre is eljutott. A szigorú cégvezér a jelek szerint végleg révbe ért a sikert illetően, ha ugyanis egyszer a japánok rákattannak valamire, akkor hatalmas nyereségre számíthat. 

A Varázs Szívószál népszerűsége persze nem is lehet véletlen, még akkor sem, ha azt Japánban kulcstartó formájában úgynevezett gacha-gép nevű automatákból lehet kihúzni. Ugyanis Felföldi úr még a nyáron nyilatkozta le, hogy számára már nem is a hazai piac az igazán aranytojást tojó tyúk. Lévén vállalkozása bevételeinek nem kevesebb, mint 90 százalékát a külföldi eladások teszik ki. 

A debreceni milliárdos korábban egy rivális ausztrál céggel harcolt a jogokat illetően, ám azok végül kénytelen voltak belátni, hogy a többek között Angliában, Írországban, Németországban, de még egyes afrikai államokban kapható Varázs Szívószál igenis magyar találmány.

Így a harminc éves hazai sikertermék nagyjából tíz éve újra gond nélkül kapható nemcsak világszerte, hanem idehaza is. És a jelek szerint Japánban, Oszakában is ismerek és szeretik az emberek, akik még a kulcscsomójukra is rátűzik az ismert tehenes logót különböző ízesítésekkel. 

Megdöbbentő felfedezés Japánban: