promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Gyerekkorunk kedvenc számítógépes játéka fantasztikus formában éled újjá, egyre több mindent lehet tudni az új Heroesról

Gyerekkorunk kedvenc számítógépes játéka fantasztikus formában éled újjá, egyre több mindent lehet tudni az új Heroesról

Borítókép:  YouTube/Ubisoft
Színes
Kategória fejléc

Összegyűjtöttünk mindent, amit eddig tudni lehet a játékról. 

Újjászületik a Heroes of Might & Magic: jön az Olden Era

Ha azt mondjuk gamer körökben, hogy "még egy kört", akkor a legtöbben vagy a Civilizationre, vagy a Heroes-sorozatra gondolnak - a fantasy szerelmesei talán inkább az utóbbira.

A játék második része a '90-es évek közepének, a harmadik része pedig a végének volt az egyik legnépszerűbb darabja, ma is aktív közösséggel bír, így bizonyára sokan hallottak már arról is, hogy több mint egy évtizednyi csend után a sorozat visszatér egy új epizóddal: a Heroes of Might & Magic: Olden Era a klasszikus részek szellemiségét idézi meg, miközben modern elemekkel frissíti a játékmenetet.

Az új részt természetesen óriási várakozás előzi meg, a fejlesztő stúdió pedig folyamatosan teszi közé az új tartalmakat, így egyre többet tudunk róla, hogy hogy is fog kinézni és milyen lesz a játékmenet.

A grafika egyesíti a második rész mesésebb és a harmadik rész valamivel realistább stílusát, miközben nagyon látszik rajta, hogy a "kor terméke", de visszatérnek jól ismert, legendás szörnyek is, a Dungeon hősei például Gorgonokon "lovagolnak":

Vissza Enroth világába

Az Olden Era története az Enroth világában játszódik, pontosabban a Jadame kontinensen, amely korábban csak a Might & Magic VIII szerepjátékban jelent meg. A játék cselekménye a sorozat első része előtti időszakban játszódik, ahol a különböző frakcióknak össze kell fogniuk a Hive nevű démoni rovarsereg ellen, amely az egész világot fenyegeti. 

A játék hat játszható frakciót kínál: Temple (emberek), Necropolis (élőhalottak), Sylvan (természetközeli lények), Dungeon (sötét elfek), Hive (démoni rovarok) és egy egyelőre titokzatos hatodik frakció. Minden frakció egyedi egységekkel, hősökkel és képességekkel rendelkezik, valamint sajátos "Frakciótörvények" rendszerrel, amely lehetővé teszi a birodalom testreszabását. 

A frakciók közül már több is bemutatásra került hivatalosan is:

A Sylvan frakció:

A Hive frakció:

A Necropolis frakció:

A Dungeon frakció:

Klasszikus játékmenet modern köntösben

Az Olden Era megtartja a sorozat hagyományos körökre osztott stratégiáját, de új elemekkel is bővíti azt. A csaták végre újra hatszögletű rácson zajlanak, az egységek különleges képességekkel rendelkeznek, amelyek egy energia-mérő feltöltésével aktiválhatók. A hősök fejlesztése mélyebb lett, lehetőség van al-képességek elsajátítására, és az azonos szettből származó ereklyék együttes használata bónuszokat biztosít.

A játék több játékmódot kínál: klasszikus többhősös mód, One-Hero mód (ahol egyetlen hős elvesztése vereséget jelent) és Arena mód, amely gyors, taktikai csatákat tesz lehetővé. Emellett lesz egyjátékos kampány, véletlenszerűen generált pályák, valamint beépített pálya- és kampányszerkesztő is. 

Alapos videó az új harcrendszerről:

Ismerős dalszerző

A sorozatnak legalább annyira hangsúlyos része volt a zene is, mint a játékmenet, az új részhez pedig nem is választhattak volna jobb embert: az új részben is Paul Romero, a sorozat korábbi részeinek zeneszerzője készíti a muzsikát, akihez csatlakozik Cris Velasco és a korábbi részek zenéjét élőben játszó szimfonikus zenekar, a Heroes Orchestra is, biztosítva a játék epikus hangulatát. 

Az elvárások tehát hatalmasak, szinte biztos, hogy amikor kijön, rengetegen fogják megvásárolni - ha minden igaz, talán már nem is kell annyira nagyon sokat várni a megjelenésre, addig pedig még biztosan belefér pár kör a sorozat valamelyik régebbi részével.