
Stohl András is megszólalt a Nissan-botrány után
Olvass tovább...
A Nissan durva fricskára cserélte a nőket sértő reklámjaikat.
A Nissan körül óriási botrány robbant ki, miután a Stohl András és Ganxsta Zolee közreműködésével készült reklámjaikat szexistának és nőalázónak nevezték. A cég hamar reagált a botrányra: azonnal törölték a kampányuk minden egyes reklámját, és elnézést kértek mindenkitől, akit megsértettek ezekkel a videókkal.
Az eset után az Önszabályozó Reklám Testület is kiadott egy közleményt, amiben üdvözölték a Nissan autómárka hazai forgalmazójának döntését; Gerendi Zsolt, az ÖRT főtitkára hozzátette, hogy a Nissan esete rávilágított arra, hogy a reklámszakmában milyen fontos az önszabályozás szerepe és a gyors reakció.
„A Nissan meghallotta a fogyasztók és a társadalom kritikáját, és saját hatáskörben hozott döntést a reklám visszavonásáról” - fogalmazott a főtitkár.
Olvass tovább...
A Nissan nem sokáig halogatta, hogy új reklámokat készítsen; természetesen ezúttal is Stohl Andrással és Ganxsta Zolee-val. A végeredmény most teljesen más lett, mint legutóbb. Ezúttal nincsenek szexista megnyilvánulások, sem olyan megjegyzések, amelyek megsérthetik a nőket, ellenben az egész reklám olyan, mint egy óriási fricska.
„A Nissan kreatív csapata nem hagyja magát! Itt a válaszuk a kampányukat ért támadásokra. Négy, láthatóan átgondolt és alaposan megtervezett, mégis polgár- és médiapukkasztóan unalmas narrációval és képi világgal operáló reklámot jelentetett meg. Ez egyértelmű válaszuk a korábbi napokban őket és a színészeket ért támadásokra, ami ebben a helyzetben jól láthatóan egy fricskát akar mutatni mindenkinek. És nem utolsó sorban ezzel is ki akarja használni az eddig ráirányult figyelmet, még ha az negatív is”
- írta a videójához a YouTube-csatorna működtetője.