promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Új színre váltanak a NB1-es csapatok, forronganak a szurkolók - Bizony, még a Fradi is

Új színre váltanak a NB1-es csapatok, forronganak a szurkolók - Bizony, még a Fradi is

Borítókép:  Profimedia (illusztráció)
Sport & Szabadidő
Kategória fejléc
Promotions

Súlyos döntést hozott az MLSZ, az OTP Bank pedig kiszáll névlegesen a magyar bajnokság szponzorációjából, de ez csak a látszat. 

Mind az MLSZ, mind az eddigi főszponzor OTP Bank egy igazán előremutató döntést hozott. A Magyar Labdarúgó-szövetség ugyanis tegnap arról számolt be, hogy különleges döntést hozott az NB1-es bajnokság szponzorációjával kapcsolatban. A névadó támogatóként immár tizennégy éve mentorkodó OTP Bank a háttérbe vonul, és a jövőben a leányvállalatán keresztül fogja kísérni az első osztályú küzdelmeket. A pénzintézet a magyar foci történetének leghosszabbra nyúló támogatásán változtat most, de csak egy keveset. 

Az MLSZ májusban megújult vezetősége tegnap a saját hivatalos honlapján számolt be az eseményről. A Csányi Sándor vezette szövetség örömmel jelentette be, hogy a fiatalabb korosztályt is szeretnék elérni az NB1 küzdelmeivel, ezért egy olyan partnert kerestek főszponzornak, amely még az OTP-nél hatékonyabban jut el az ifjabb generációkhoz. Természetesen az MLSZ illetékesei megpályáztatták a lehetséges reklámozó céget, ám a frissen közölt döntés szerint tulajdonképpen maradt a bajnokság az eddigi banknál. 

Az újítás, hogy nem közvetlenül a pénzintézetet fogja reklámozni a magyar foci első osztálya, hanem annak saját márkáját, a Fizzt.

A Fizz egy folyamatosan fejlődő webshop, amelynél a tulajdonosi kör célja nem más, mint az, hogy a 2024-es megalakulása után szépen lassan átvegye a piacvezető pozíciót a magyarországi e-kereskedelemben. A fizz.hu már valóban most is kiemelkedő akciót biztosít látszólag, illetve a szűkösebb pénztárcával vagy bankszámlával rendelkezőknek is a segítségére tud sietni. Ugyanis a webáruház közvetlen partnere az OTP-nek, ezáltal jutányos feltételek mellett tud részletfizetési lehetőséget biztosítani. 

Tehát a 2025/26-os idénytől már Fizz Ligaként kell hivatkoznunk a magyar bajnokság legfelső polcára, amely továbbra is tizenkétcsapatos lesz, hiába voltak is várakozások a létszám emelés reményében. Csányi Sándorék kitartanak az eddigi lebonyolítási formátum mellett. A jelek szerint minden a fiatalításról fog szólni ezentúl az NB1-ben, lévén élesedik az a szabály, hogy ezentúl minden csapatnak egyszerre legalább öt magyar kell játszatnia. Az új szponzor pedig még több figyelmet szerezhet az ifjak részéről. 

További érdekesség, hogy bár új arculatot és dizájnelemeket hoz magával a Fizz márka megjelenése, bizonyos értelemben a csapatok szabad kezet kapnak.

Az OTP Bank eddigi zöldes struktúrája helyett a Fizz Liga logo megjelenítésében a klubok önállóan választhatnak új színt. Ugye a bajnokság emblémája a mezek karján fog megjelenni, ezt pedig mindenki saját maga döntheti el, hogy milyen színnel kívánja megjeleníteni azt. Persze azért ne várjuk, hogy mondjuk a bajnoki címvédő Ferencváros majd egy lila Fizzel fogja borzolni az idegeket. 

Az indulatok persze máris forronganak, hiszen magyarok vagyunk, és nehezen fogadjuk el a változásokat:

„FIZZess”

„Észrevette már valaki, hogy ha már egyszer új a név, akkor miért maradt a logóban az OTP embléma? Talán azért, mert ez továbbra is az OTP játszótere? Ez is csak egy parasztvakítás...”

„0% önrésszel lehet majd akkor tippmixet rakni?

„JópoFIZZ liga”

„Az egyik fizz, a másik fizet. Mindegyik az OTP-jé!”

„Mindegy is , hogy hogyan hívják...... ha nem megy a kupi, akkor nem biztos , hogy a "bútorokat" kell kicserélni....”

Érkezik a Fizz Liga, és ebbe még Szoboszlai Dominiket is belekverték: