
Kerkez Milost máris új csapatba nevezték Angliában - Megtörtént a hivatalos bejelentés
Olvass tovább...
Súlyos döntést hozott az MLSZ, az OTP Bank pedig kiszáll névlegesen a magyar bajnokság szponzorációjából, de ez csak a látszat.
Mind az MLSZ, mind az eddigi főszponzor OTP Bank egy igazán előremutató döntést hozott. A Magyar Labdarúgó-szövetség ugyanis tegnap arról számolt be, hogy különleges döntést hozott az NB1-es bajnokság szponzorációjával kapcsolatban. A névadó támogatóként immár tizennégy éve mentorkodó OTP Bank a háttérbe vonul, és a jövőben a leányvállalatán keresztül fogja kísérni az első osztályú küzdelmeket. A pénzintézet a magyar foci történetének leghosszabbra nyúló támogatásán változtat most, de csak egy keveset.
Olvass tovább...
Az MLSZ májusban megújult vezetősége tegnap a saját hivatalos honlapján számolt be az eseményről. A Csányi Sándor vezette szövetség örömmel jelentette be, hogy a fiatalabb korosztályt is szeretnék elérni az NB1 küzdelmeivel, ezért egy olyan partnert kerestek főszponzornak, amely még az OTP-nél hatékonyabban jut el az ifjabb generációkhoz. Természetesen az MLSZ illetékesei megpályáztatták a lehetséges reklámozó céget, ám a frissen közölt döntés szerint tulajdonképpen maradt a bajnokság az eddigi banknál.
A Fizz egy folyamatosan fejlődő webshop, amelynél a tulajdonosi kör célja nem más, mint az, hogy a 2024-es megalakulása után szépen lassan átvegye a piacvezető pozíciót a magyarországi e-kereskedelemben. A fizz.hu már valóban most is kiemelkedő akciót biztosít látszólag, illetve a szűkösebb pénztárcával vagy bankszámlával rendelkezőknek is a segítségére tud sietni. Ugyanis a webáruház közvetlen partnere az OTP-nek, ezáltal jutányos feltételek mellett tud részletfizetési lehetőséget biztosítani.
Olvass tovább...
Tehát a 2025/26-os idénytől már Fizz Ligaként kell hivatkoznunk a magyar bajnokság legfelső polcára, amely továbbra is tizenkétcsapatos lesz, hiába voltak is várakozások a létszám emelés reményében. Csányi Sándorék kitartanak az eddigi lebonyolítási formátum mellett. A jelek szerint minden a fiatalításról fog szólni ezentúl az NB1-ben, lévén élesedik az a szabály, hogy ezentúl minden csapatnak egyszerre legalább öt magyar kell játszatnia. Az új szponzor pedig még több figyelmet szerezhet az ifjak részéről.
Az OTP Bank eddigi zöldes struktúrája helyett a Fizz Liga logo megjelenítésében a klubok önállóan választhatnak új színt. Ugye a bajnokság emblémája a mezek karján fog megjelenni, ezt pedig mindenki saját maga döntheti el, hogy milyen színnel kívánja megjeleníteni azt. Persze azért ne várjuk, hogy mondjuk a bajnoki címvédő Ferencváros majd egy lila Fizzel fogja borzolni az idegeket.
Az indulatok persze máris forronganak, hiszen magyarok vagyunk, és nehezen fogadjuk el a változásokat:
„FIZZess”
„Észrevette már valaki, hogy ha már egyszer új a név, akkor miért maradt a logóban az OTP embléma? Talán azért, mert ez továbbra is az OTP játszótere? Ez is csak egy parasztvakítás...”
„0% önrésszel lehet majd akkor tippmixet rakni?
„JópoFIZZ liga”
„Az egyik fizz, a másik fizet. Mindegyik az OTP-jé!”
„Mindegy is , hogy hogyan hívják...... ha nem megy a kupi, akkor nem biztos , hogy a "bútorokat" kell kicserélni....”
Érkezik a Fizz Liga, és ebbe még Szoboszlai Dominiket is belekverték: