promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Olyat lépett a Pepco Magyarországon, amire senki nem is számított

Olyat lépett a Pepco Magyarországon, amire senki nem is számított

Borítókép:  Profimedia
Otthoni praktikák
Kategória fejléc
Promotions

A Pepco legújabb húzása egy igazi nyári meglepetés, ami nemcsak a gyerekeket, de az anyukákat is lázba hozza.

Nyár közepe van, és akinek eddig nem volt fürdőruhája, az most kezd igazán kapkodni. Ilyenkor kerül elő a strandtáska mélyéről a tavalyi bikini, amin már kicsit kikopott a minta, vagy a gyerek papucsa, ami bizony időközben két számmal kisebb lett. Ilyenkor lép a színre a Pepco – sokak szerint a magyar családok nyári megmentője. De amit most tettek, az még tőlük is szokatlanul merész.

Mesehősök, csillogás és klasszikus darabok egy helyen

Ahogy megérkezett a friss Pepco újság, egy országnyi anyuka rohanhatott a legközelebbi boltba, és nem véletlenül. A mostani kínálat ugyanis olyan, mintha egy mesevilág és egy nyaralós Pinterest-oldal szerelemgyereke lenne. Képzeld el, hogy a polcokon ott virítanak a Sonic és Bluey mintás gyerekruhák, Disney hercegnős napozó együttesek, hozzá illő minipapucsokkal – már csak egy fagyis kéz hiányzik a képből, és kész a legjobb fotó, ami idén nyáron készült a gyerkőcről.

A fiúk se maradnak ki a buliból: sportos, vagány fürdőnadrágok, mintás pólók és az elmaradhatatlan kulacsok minden méretben és színben. És itt jön a lényeg: nemcsak a gyerekekre gondoltak.

A nőknek klasszikus, mégis csinos bikinik, lenge nyári ruhák, amik nem tapadnak rád a kánikulában, hanem pont annyira libbennek, amennyire kell. Olyan színekkel és fazonokkal dolgoztak, hogy az ember hirtelen azt se tudja, melyik legyen idén a strandtáska.

A nyaralás új szintre lépett

Akik külföldi nyaralást terveznek, azok is találnak itt újdonságokat: színes útlevéltartók, menő bőröndcímkék, piknikhez való étkészlet – az a fajta, amit utána is elő fogsz venni, mert jól néz ki és praktikus is. Sőt, a napernyő és a strandszék is olyan árban van, hogy az ember azon kapja magát, máris kettőt visz belőle.

A szülők legnagyobb örömére a Pepco nemcsak a gyerekeket ajnározza, hanem őket is. Egy ilyen választék mellett nem csoda, hogy sok anyuka már nem csak a gyerekének, hanem magának is bevásárol.

A Pepco most nem csak termékeket kínált, hanem egyfajta életérzést. Egy olyan nyarat, ami végre nem a kompromisszumokról szól, hanem arról, hogy színes, praktikus, családbarát és elérhető legyen – mindenki számára. Ez pedig sokkal nagyobb dolog annál, mint elsőre gondolnánk.

Ha a saját szemeddel néznéd meg a katalógust, a Pepco összeszedte a közösségi oldalán is, ahova csak úgy záporoztak a lájkok: