promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Kitálalt az RTL: ezért volt ilyen rövid a Cápák között 6. évada

Kitálalt az RTL: ezért volt ilyen rövid a Cápák között 6. évada

Borítókép:  rtl.hu
Zene, Film & Kultúra
Kategória fejléc

Az RTL elárulta, miért volt ennyire rövid a Cápák között 6. évada.

A Cápák között 6. évada fele olyan hosszú volt, mint az eddigiek. Az RTL népszerű üzleti showműsorának új szezonja mindössze 5 adás után véget is ért, és a nézők nem értik, miért volt most ennyire rövid. Az utolsó részben több vállalkozásba is beszálltak a Cápák, szóval mondhatjuk, hogy befektetés-cunami söpört végig az évadzáróban.

Dudás Lili családi vállalkozását hozta a Cápák elé. A home office elterjedése óta hatványozódott az az idő, pénz és energia, amit az emberek a kertjükben töltenek és a kertjükre költenek. A GardenApp nekik szól, egy webáruházzal egybekötött kertlátvány-tervező applikáció, amire Lili a családi vagyon jó részét beáldozta. A befektetők "ügyfél és bevétel nélkül" nem finanszírozták a még nagyon gyerekcipőben járó vállalkozást.

Mannheim Anett magyar, kézműves paradicsomtermékeket készít és árusít. A Pomodorini-nél megpróbálják üvegházakkal meghosszabbítani a saját szezonjukat, nyitottak a nagyipari továbblépésre is, azaz a gépesítésre. Balogh Levente elkötelezett támogatója a magyar, minőségi élelmiszergyártásnak, meggyőződése, hogy Magyarországnak szüksége van ilyen cégekre és termékekre. Cápatársa, Orbók Ilona azonnal lecsapott a lehetőségre egy félajánlattal, majd Balogh Levente megadta a kért pénz másik felét, így két Cápával folytatódhat a sikertörténet.


Lakatos Sándor high fashion divattervező, aki szeretne továbblépni, csapatot gyűjteni maga köré. Olyan világsztárokkal dolgozott már együtt, mint Madonna vagy Dave Graham. Családi varrodában nőtt fel, így gyerekkora óta szívta magába a szakmát. A nemzetközi piacra szeretne kilépni, Párizs, Milánó vagy New York felé kacsintgat, erre az álomra 100 millió forintot kért a Cápáktól. A befektetők szerint ez egy borzasztóan nehéz iparág, ami nem könnyíti meg a dolgukat. Orbók Ilona már kipróbálta magát a szakmában, így tapasztalatból beszélt. Balogh Levente viszont felajánlotta a vállalkozónak, hogy összehozza olyan befektetőkkel, akik ebben az iparágban tevékenykednek.

Fogtechnikai, szájápolási beruházás lett Ferenczi Eszter termékeiből, aki fogtechnikusként szájápolási termékek forgalmazásába kezdett. Bár kémiai jellegű vita alakult ki a Cápák közt a termékösszetevők kapcsán, a vállalkozó dr. Varga Esztert és Orbók Ilonát is meggyőzte.


A csőhegesztésben látja egy apa-fia páros, Horváth Tibor és Bendegúz a jövő kulcsát. Olyan ipari eszközt fejlesztettek ki (Orbital Champ), ami "röntgenbiztosan" hegeszt, a kezelőnek pedig szakirányú végzettségre sincs szüksége. A hegesztőrobot feloldja a szakemberhiányt, a nagy cégek pedig biztonságba tudhatják üzemeiket, mert a gép minden ponton ugyanolyan, tűpontos hegesztés végez, ezzel pedig az üzembiztonság növelhető. A vállalkozók a Cápáktól a sorozatgyártás beindításához kértek pénzt; Balogh Levente, mint az egyik legnagyobb élelmiszeripari cégtulajdonos azonnal ráharapott a lehetőségre.

A Cápák között 6. évada ezzel tehát véget is ért, de megkerestük az RTL Sajtóosztályát, hogy megtudjuk, miért volt ilyen rövid az új évad. Amellett, hogy a csatorna tájékoztatott minket arról, hogy már lehet jelentkezni az üzleti showműsor 7. szezonjába, gyakorlatilag egy "nesze semmi, fogd meg jól" választ küldtek nekünk az eredeti kérdésünkre:

„Idén már képernyőre került egy 13 epizódból álló Cápák között évad, most egy rövidebb, 5 epizódos évadot láthattak a nézők, ahogy azt a műsorújságokban fel is fedezhették az érdeklődők”.

Azt egyelőre nem tudni, hogy mikor tér vissza a Cápák között.