Az Aldi most túlment egy határon, tömegesen akadtak ki a hazai vásárlók
Olvass tovább...
Nyugdíjasok tízezreit sértették meg a híradóban.
Bizony oda kell figyelnünk arra, hogy miként beszélünk az idősekről, hiszen manapság már azzal is könnyen meg tudunk bántani valaki, ha azt mondjuk rá, hogy öreg. A köznyelvben létezik egy kifejezés, amit nem feltétlenül csak az idős emberekkel kapcsolatban alkalmazunk, de tény, hogy a nyugdíjasok használják leggyakrabban ezt a vásárlást megkönnyítő eszközt.
A gurulós bevásárlókocsit a legtöbben csak úgy ismerik, hogy banyatank, de lássuk be, ez nem egy igazán szép kifejezés, ráadásul sokan úgy érezhetik, hogy ezzel a ragadványnévvel azokat minősítik, akik használják.
Olvass tovább...
A televízióban fokozottan oda kell figyelnie a műsorvezetőknek arra, hogy mit mondanak, de előfordul, hogy néha olyan csúszik ki a szájukon élő adásban, amit utólag már nem lehet kivágni, legfeljebb elnézést lehet kérni miatta a nézőktől.
Az RTL-től is kijárna egy bocsánatkérés, ugyanis az egyik riporterük vérig sértette az idős embereket. Ha van olyan műsor, ahol valóban vasszigorral kellene figyelni, hogy ki mit mond, akkor az a híradó. Amellett, hogy objektívnek kell maradni, törekedni kell arra, hogy semmilyen módon ne bántsunk meg senkit, egyik társadalmi csoport se érezhesse azt, hogy éppen rajtuk gúnyolódnak.
Az RTL-nél viszont olyasmi került bele az egyik vásárlással, inflációval kapcsolatos riportjukba, amit felháborítónak tart a Promotions egyik olvasója.
„Eddig semmi bajom nem volt az RTL-lel, de ez még úgyis felháborított engem, hogy messze vagyok még a nyugdíjas évektől. Nincs ilyen bevásárló kocsim, mégis én éreztem magam kellemetlenül és rosszul, hogy ilyet merészeltek mondani a híradóban. Hogy lehet azzal kezdeni egy riportot, hogy mutatunk egy idős asszonyt gurulós kocsival, és azt mondani, hogy »könnyebb a banyatank«. Normális dolog ez? Mert szerintem ezzel az RTL átlépett egy határt”
- írta dühös levelében olvasónk.
Megkerestük a szóban forgó riportot, alább láthatjátok.