Eddie Murphy követi Tom Cruise-t: sokat sejtető címet kapott a Beverly Hills-i zsaru folytatása
Olvass tovább...
Cserébe a nézőknek el kell tűrniük a reklámokat.
Sokak szerint a kínált tartalom színvonala is nagyot zuhant az utóbbi időkben a Netflixen, a legtöbben azonban mégis azért fordulnak el a streamingszolgáltatól, mert egyszerűen soknak találják az előfizetési díjakat.
Ezek jelenleg Magyarországon (csomagtól függően) 2490, 3490 és 4490 forintot jelentenek, dollárban pedig még magasabbat (10, 16 és 20). Cserébe viszont az emberek megszabadulnak a bosszantó reklámoktól, ám nagyon valószínű, hogy azok nem is zavarnak mindenkit annyira, mint azt a szolgáltató hiszi.
„Jelentős felhasználói réteget hagytunk figyelmen kívül, azokat, akik azt mondják: Hé, a Netflix nekem túl drága, de nem bánom a hirdetéseket. Lesz egy új reklámos előfizetési szint, nem a most ismert Netflixhez adunk majd hozzá reklámokat”
– idézte a 24.hu Ted Sarandost, a Netflix ügyvezető igazgatóját, aki még júniusban beszélt az új opcióról. Most pedig részletesebb információk is kiszivárogtak minderről, a reklámokkal támogatott szintet már 2022 utolsó negyedévében bevezetik néhány piacon, majd a jövő év elejétől szélesebb körben (várhatóan Magyarországon is) próbára teszik.
Olvass tovább...
De mennyi lesz az annyi? A Media1 a Bloomberg értesüléseire hivatkozva azt írta, hogy a reklámos verziót 7 és 9 dollár közé árazhatja a Netflix. Ha mindezt a 10 dolláros legolcsóbb nyugati előfizetéshez viszonyítjuk, akkor talán nem tévedünk nagyot, ha azt mondjuk, hogy Magyarországon mindez valahol 1800–2200 közé fog esni, talán 1990 forintra, hiszen az mindig „jól mutat”.
Az alacsonyabb ár mellé kompromisszumok is járnak, a reklámok mellett ugyanis (ez óránként 4 percet jelent) további „szigorítás”, hogy nem minden tartalom lesz elérhető eleinte, illetve feltehetőleg az offline megtekintés funkció sem lesz része a csomagnak.
Olvass tovább...