Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Az RTL Klub császármorzsát csinált a TV2-ből

Az RTL Klub császármorzsát csinált a TV2-ből

Zene, Film & Kultúra

Az RTL Klub császármorzsát csinált a TV2-ből

Zene, Film & Kultúra

Promotions 19:39

Hatalmas bukás.

Véget ért a Mestercukrász - az édesszájú Konyhafőnök 2. évada az RTL Klubon. Ugyan a TV2 két hete elindította a Pénzt vagy éveket új évadát, Kasza Tibi műsora már az első napokban elhasalt, és ez a későbbiekben sem változott.

A Mestercukrász közepes, de stabil nézettséggel futott mindvégig, míg a Pénzt vagy éveket elég gyenge számokat produkált; Liptai Claudia műsora a múlt héten is minden hétköznap estét megnyert a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban: 15,1 átlagos lineáris SHR%-t produkált a 18-49-es korcsoportban.

A Nielsen Közönségmérés adatai szerint ugyanebben a korcsoportban, a 2. évad legnézettebb adása a múlt csütörtöki elődöntő volt (19,1% l-SHR%), míg a teljes lakosságot vizsgálva (4+) a pénteki döntő lett a legnézettebb - ez utóbbi 452 ezer embert jelentett a tévéképernyők előtt. Azonban a gasztro reality kiemelt érdeklődéssel bírt a 18-39 éves nők között, ezen a korcsoporton ugyanis átlag 18,8 l-SHR%-ot hozott az RTL Klubnak.

A múlt héten főműsoridőben, a 18-49-es korcsoportban mind az RTL Magyarország, mind az RTL Klub komoly fölénnyel tudott nyerni a TV2-vel szemben: RTL Magyarország 29,2% vs TV2 Csoport 26,9%, RTL Klub 14,4%  vs TV2 10,1%.

Hab a tortán, hogy az RTL Klub ismét hétből hét estét tudott behúzni magának, és ezúttal is a csatornán futott a hét legnézettebb filmes programja is, ami vasárnap este a Kong: Koponya-sziget volt 13,0 l-SHR%-kal.

Borítókép: RTL Klub