Majka pokolian kiakadt a Netflix döntése miatt: „Ez a jövő”
Olvass tovább...
Hamarabb jönnek a reklámok, mint hittük.
A Netflix mostanában nem éppen a legjobb hírekkel szolgál az előfizetőinek, most éppen az szivárgott ki, hogy előbb szeretnék bevezetni a reklámokat a platformra, mint azt korábban gondoltuk.
A közelmúltban egy a munkatársaknak küldött levélben azt írták, hogy 2022 végére bevezethetik a kisebb előfizetést választóknak a reklámokat. A New York Timesnak nyilatkozó névtelen források szerint a streaming óriáscég az év utolsó három hónapjában szeretné meglépni ezt.
A bennfentesek szerint nagyjából ugyanebben az időben fog megtörténni a Netflix fellépése az előfizetők közötti jelszó megosztás ellen.
Olvass tovább...
A Netflix korábban már megerősítette, hogy reklámokat fog bevezetni, de ennyire gyorsan senki sem számított rá.
„Igen, gyors és ambiciózus, és némi kompromisszumra lesz szükség”
– áll a levélben.
A Netflix vezérigazgatója, Reed Hastings, a múlt hónapban a befektetőkkel folytatott negyedéves bevételi beszélgetés során kifejtette, hogy a hirdetések szolgáltatásba való beépítése „választási lehetőséget” adna a fogyasztóknak.
„Az Apple kivételével minden nagyobb streaming cég rendelkezik vagy jelentett be hirdetésekkel támogatott szolgáltatást”
– írják.
A Netflix ezzel a lépéssel szeretné alacsonyan tartani az árait, mivel a streaming szolgáltató 2022 első negyedévében 200 000 előfizetőt veszített világszerte, és várhatóan további 2 millióan fognak leiratkozni idén tavasszal.
Olvass tovább...