promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Kiakadtak az RTL Klub egyes nézői: magyar paprikába nem, párkapcsolati kártyajátékba befektetnek a Cápák között üzletemberei

Kiakadtak az RTL Klub egyes nézői: magyar paprikába nem, párkapcsolati kártyajátékba befektetnek a Cápák között üzletemberei

Borítókép:  RTL Klub
Zene, Film & Kultúra
Kategória fejléc

Egy doboz kártyajátékkal könnyű sok pénzt keresni, ráharaptak a Cápák, a nézők közül sokan pedig felháborodtak.

Ingatlan- és párkapcsolatelemző rendszer, igazi magyar paprika, innovatív ágykeret, haj- és bőrápolási termékek férfiaknak és párkapcsolati kártyacsomag – ismét ígéretes ötletekkel érkeztek a befektetést remélő vállalkozók a Cápák elé az üzleti showműsor 6. adásában; de csak az egyikük távozott sikerrel.

Nemes Roland ingatlanbefektetéssel foglalkozik, saját bevallása szerint az elemzések szerelmese. Saját fejlesztésű ingatlanelemző rendszerében összesen 10 000, míg párkapcsolatelemző rendszerében 7000 szempont segíti a döntéshozatalt. Az applikációknak már most 2500 felhasználója van. A Cápáktól 12 milliós befektetést kért 5%-os üzletrészért, de készült egy extra ajánlattal is: 50 millió forintért 10%-os részesedést és egy belvárosi felújított garzon felének tulajdonjogát ajánlotta.

Hódi Ágota karrierjét feláldozva vette át a családi vállalkozást, hogy megvalósítsa dédnagymamája álmát. Fűszerpaprikájának különlegessége, hogy 100%-ban magyar alapanyagokból készül. Ágota a Cápáktól 20 milliós befektetést kért 20%-os üzletrészért cserébe, melyet a hazai vásárlókör bővítésére és külföldi terjeszkedésre szeretne költeni. A magyar paprikára mégsem haraptak rá a Cápák.

Győri-Baros László 25 évnyi asztalos tapasztalatával fejlesztett ki egy olyan innovatív ágykeretet, melyet könnyen és gyorsan össze lehet szerelni, mégis stabil, kialakítása miatt pedig szállítása olcsó. A vállalkozó 20%-os tulajdonrészt ajánlott 5 millió forintért cserébe, melyet a technológia levédetésére, weboldalkészítésre, valamint marketingre költene.

Révy Dániel mindössze 19 éves, de már egy egész termékcsaládot tudhat a magáénak. Saját bőrén tapasztalta meg, hogy a tinédzserkorral járó bőrproblémák esetén a fiúk nem kapnak segítséget, hiszen a szépségápolás alapvetően egy nőfókuszú iparág. Az igényes arc-, haj- és bőrápolást segítő Macho-termékeiből már 300 darabot gyártatott le, de az értékesítést még nem kezdte el. A fiatal vállalkozó 10%-os részesedésért 5 millió forintot kért a Cápáktól, melyet brand- és piacépítésre fordítana.

A fiatal fiú ötletében egyedül Lakatos István látta meg a lehetőséget, de mégsem fektetett bele. Viszont felajánlotta neki, hogy ha elvégzi az egyetemet, 2024-ben hajlandó 5 millió forinttal beszállni a cégébe. Ilyen ajánlattételre még nem volt példa a műsor történetében.

Rétiné Félegyházi-Megyesy Anna és Réti János, a Little Love Box tulajdonosai párkapcsolati kártyacsomaggal érkeztek a Cápák elé, a kártyákon szereplő kérdésekről beszélgetve a párok újra felidézhetik kapcsolatuk hajnalát, az éjszakákon át tartó beszélgetéseket. A vállalkozók az eddig 2500 eladott dobozzal 26 millió forintos bevételt termeltek, melyből 11 milliós profitra tettek szert.

A Cápáktól 10 millió forintos befektetést kértek 10%-os részesedésért cserébe, melyet a termékpaletta bővítésére és külföldi terjeszkedésre költenének. Végül két Cápa is ráharapott az üzletre, Lakatos István és Balogh Péter 5-5 millió forinttal szállt be, 10-10 százalékos üzleti részért cserébe.

Bár a vállalkozók nagyon örülnek annak, hogy befektetőkre találtak, a műsor nézői közül többen kiakadtak azon, hogy az üzletemberek a magyar paprikát feldolgozó cégbe nem, viszont a Little Love Box kártyajátékába befektettek.

„Nekem ez semmitmondó, inkább pénzrehajtó”

„12 990 forintért inkább sört veszek, kellő mennyiség elfogyasztása után tudok beszélgetni a párommal!!”

„A paprika, aminek volt értelme, abba nem szálltak be. Ebbe a semmitmondó baromságba igen?!”

„Semmi bajom velük, nagyon sok sikert nekik, de csalódott vagyok a paprikás Hölgy miatt, abba nem fektettek....”

– olvasható a közösségi médiában.