promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
„Ez vérlázító!” – kitört a botrány az RTL Klub stúdiójában

„Ez vérlázító!” – kitört a botrány az RTL Klub stúdiójában

Borítókép:  RTL Klub
Zene, Film & Kultúra
Kategória fejléc

Te papírdobozba raknád a kisbabádat? Kiakadtak a vállalkozó édesanya ötletén, de mások is kihúzták a gyufát.

Focitematikájú kvíztársasjáték, papírdobozból készült babaágy, a másnaposság ellenszere és egy mindentudó digitális névjegykártya – ezekkel az ötletekkel érkeztek a befektetést remélő vállalkozók a Cápák elé az üzleti showműsor 5. adásában.

Elmondhatjuk, hogy a Cápák között eddigi legparádésabb adását láthattuk, amiben a vállalkozók megdöbbentő ötletekkel lepték meg a befektetőket. Akadt két focidrukker, akik kitalálták, hogy csinálnak egy magyar fociközpontú kvízes társasjátékot. A vállalkozók 7 millió forintot kértek, hogy az eddig legyártott 130 játék mennyiségét 2000 darabra tudják növelni, valamint az angol nyelvű verzió kifejlesztésén is szerettek volna elkezdeni dolgozni. A Cápák szerint azonban a magyar piacra szánt 2000 darab túl kevés, a külföldi terjeszkedést is korainak tartották.

[[v1]]

Ezek után érkezett egy háromgyerekes édesanya, akinek célja, hogy megkönnyítse a kisgyermekes anyukák életét. Kitalálta, hogy papírdobozból csinál egy kiságyat, amibe aztán bele lehet fektetni a babát. Mindezt pedig 15 ezer forintos darabáron akarná eladni. Lakatos István azonnal kiszállt, mert azt mondta, ő sem zárná egy ilyen dobozba a saját gyerekét.

[[v2]]

Schallegger Gábor és Sipos Tamás tömegeket érintő problémára, a másnaposságra és a fáradtságra ajánlott gyógyírt, amely egy ásványi anyagokból és nyomelemekből álló üdítőitalpor. A vállalkozók további tesztek elvégzéséhez, új termékek kifejlesztésére és azok piacra dobására kértek 50 millió forintot, 20%-os részesedésért cserébe. A termékek összetételéről hosszabb vita alakult ki, ugyanis az összetevők nem voltak úgy feltüntetve a dobozon, hogy az mindenki számára érthető legyen – csak kódolva, mint például E334. Moldován András ezt vérlázítónak tartotta, viszont a vállalkozók nem értették a problémát.

[[v3]]

Drabant Sebestyén digitális névjegykártyával érkezett, amely nem csak az eddigi papíralapú rokonát, de akár a reklámanyagokat, vagy az éttermekben az étlapot is kiváltja. Ötletére két Cápa is ráharapott, emellett a K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíjra is jelölte.

[[v4]]