Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Ennyi volt az Exatlonnak! Máris bezuhant az All Star nézettsége

Ennyi volt az Exatlonnak! Máris bezuhant az All Star nézettsége

Zene, Film & Kultúra

Ennyi volt az Exatlonnak! Máris bezuhant az All Star nézettsége

Zene, Film & Kultúra

Helmeczi Benjamin 14:14

Lassan a kutyát sem érdekli az Exatlon Hungary All Star.

Január 3-án indult el az Exatlon Hungary All Star évada, amiért már tavaly is könyörögtek a nézők. Most, hogy megkapták, mindenki örülhetett; nagyjából egy hétig. Ugyanis már az első napokban kiderült, hogy az Exatlon magyar változata még mindig az a szervezetlen, teljes mértékben megrendezett, és manipulált, sportos köntösbe burkolt valóságshow - és most már társkereső is -, mint amilyen az eddigi évadok voltak.

A TV2 ugyanabból a forgatókönyvből dolgozik, mint eddig, csupán annyi a különbség, hogy most még nagyobb arccal vágtak bele a produkcióba, mert a csatornánál még mindig elhiszik azt, hogy az Exatlon Hungary nagyobb szenzáció, mint az olimpia. Arról nem is beszélve, hogy az idei szériát már egy Bosszúállók: Végjáték szintű szuperhősfilmként kezelik, amibe összegyűjtötték az elmúlt évadok "legjobb" versenyzőit, hogy még néhány hónapig bazári majmok módjára bohóckodjanak és szenvedjenek a pályákon, miközben az ingyen nyaralásukat élvezik a napsütötte Karib-tenger mellett.

Ugyan a nézők közül többen is elhitték, hogy az All Star fogja megmenteni az Exatlon Hungaryt, de gyorsan bebizonyosodott, hogy sokan csalódtak. Ugyanis a műsor máris elindult egy lejtőn, amit jómagam csak az évad harmadára vártam, és mintegy 15 százalékkal zuhant be a nézettsége. Lássuk, hogy ez számokban kifejezve hogy is néz ki!

1. hét

  • Január 3: 737 ezer (teljes lakosság), 254 ezer (18-49-es korcsoport)
  • Január 4: 635 ezer (teljes lakosság), 214 ezer (18-49-es korcsoport)
  • Január 5: 689 ezer (teljes lakosság), 218 ezer (18-49-es korcsoport)
  • Január 6: 689 ezer (teljes lakosság), 225 ezer (18-49-es korcsoport)
  • Január 7: 707 ezer (teljes lakosság), 215 ezer (18-49-es korcsoport)

2. hét

  • Január 10: 609 ezer (teljes lakosság), 184 ezer (18-49-es korcsoport)
  • Január 11: 624 ezer (teljes lakosság), 196 ezer (18-49-es korcsoport)
  • Január 12: 605 ezer (teljes lakosság), 184 ezer (18-49-es korcsoport)
  • Január 13: 559 ezer (teljes lakosság), 171 ezer (18-49-es korcsoport)
  • Január 14: 640 ezer (teljes lakosság), 206 ezer (18-49-es korcsoport)

Jól látható, hogy a 2. héten már egyik nap sem érte el az 1. hét leggyengébb adásának szintjét sem (a kereskedelmileg fontos célcsoportban), a teljes lakosságban is csupán a január 14-i, pénteki adás tudta túlszárnyalni az 1. hét leggyengébben futó részét. A január 13-i bezuhanás persze magyarázható azzal, hogy a nézők egy része inkább az igazi sportot, az igazi versenyt, vagyis a Magyarország-Hollandia kézilabda meccset választotta, de tény, hogy az Exatlon összességében rosszabbul szerepelt, mint a vele azonos sávban vetített Keresztanyu; bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy a TV2 műsora a pénteki napon meg tudta verni az RTL Klub sorozatát.

Az Exatlon Hungary All Star évadának bezuhanását egyértelműen mutatja az is, hogy míg az 1. héten a heti toplista 3. helyén végzett, addig a 2. héten már csak az 5. helyre fért fel. Hogy ez a nézettségcsökkenés a továbbiakban is folytatódik-e, azt nem tudni.

Borítókép: TV2 Play