A Konyhafőnök: nézz be a kulisszák mögé Rácz Jenővel – videó
Olvass tovább...
Az RTL Klub főzőshow-ja könnyedén lefőzte a TV2 sport reality-jét a nézettségi versenyben.
Május 3-án, hétfőn indult el A Konyhafőnök új évada, ami ugyan közel sem hozott akkora nézettséget a hétköznapokon, mint előtte a Keresztanyu, de így is köröket vert rá az ugyanabban a sávban futó Exatlon Hungary-re.
Az RTL Klub magabiztosan nyerte a hétköznap estéket, a műsor az első hetében nem talált kihívóra, idősávjában, a fő kereskedelmi célcsoportban a csatorna fő konkurense, a TV2 átlagosan 11,8%-os közönségarányt ért el, ezzel messze elmaradt A Konyhafőnök átlagos 18,0 SHR%-os eredményéhez képest.
Olvass tovább...
Május első hetét követően az RTL Klub továbbra is őrzi piacvezető helyét, 7-ből 6 estét nyerve (főműsoridőben, a kiemelt kereskedelmi célcsoportban), heti átlagos 14,6 SHR%-os közönségaránnyal, ami az idei év eddigi legjobb eredménye, míg versenytársa mindössze átlag 10,8 SHR%-ot hozott. Csoportszinten továbbra is vezet (főműsoridő, 18-49-es célcsoportban) az RTL Magyarország (elmúlt hét átlag 24,8 SHR%) a több csatornával rendelkező TV2 Csoporttal szemben (elmúlt hét átlag 22,5 SHR%).
A délutánok szempontjából jelentősen jobban teljesít viszont a TV2, hiszen a csatornán folyamatosan tarolnak a török sorozatok, míg az RTL Klubon, azonos idősávban sugárzott műsorai sehol sincsenek.
A hétvégi filmek közül a szombat este vetített Egyik kopó, másik eb került fel egyedül a 10-es toplistára, de a 18-59-es korcsoportban a vasárnap este sugárzott Jumanji: Vár a dzsungel is éppen, hogy felfért; közben a televízióban először vetített Star Wars: Skywalker kora a várthoz képest jóval rosszabb eredményt ért el (273 524 - teljes lakosság; 165 740 - 18-59 éves korcsoport).
Olvass tovább...
Na, de nézzük, hogyan is néz ki most a 10 legnézettebb műsorok listája!
Teljes lakosság:
18-59 év közötti korcsoport:
Olvass tovább...