Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Lassan a kutyát sem érdekli az Exatlon, tovább zuhant a műsor nézettsége

Lassan a kutyát sem érdekli az Exatlon, tovább zuhant a műsor nézettsége

Zene, Film & Kultúra

Lassan a kutyát sem érdekli az Exatlon, tovább zuhant a műsor nézettsége

Zene, Film & Kultúra

Helmeczi Benjamin 07:07

Még mélyebbre zuhant az Exatlon Hungary nézettsége. Az RTL Klub minden szempontból megsemmisítette a TV2-t.

Az elmúlt héten az RTL Klub tovább erősítette piacvezető szerepét főműsoridőben, ahogy csoportszinten az RTL Magyarország is megtartotta előnyét. Az RTL Klub elmúlt heti közönségaránya, főműsoridőben, a fő kereskedelmi célcsoportban 14,3 SHR% volt, míg legfőbb konkurense, a TV2 mindössze 11,3 SHR%-t hozott. Az RTL Magyarország (8 csatorna) ugyanebben a célcsoportban, főműsoridőben 24,8 SHR%, míg a rivális TV2 Csoport, több csatornával (14 csatorna) 23,3 SHR%-t ért el. 

Az elmúlt héten, a hétköznapokban fordulat következett be a 18-49-es korcsoportban:

immár nem csak a Keresztanyu és heti átlagban A mi kis falunk ismétlései, de a múlt héten a Cápák között is megverte a konkurens műsorát (Keresztanyu heti átlag 17,1 SHR%, A mi kis falunk ismétlései az elmúlt héten 14,0 SHR%, Cápák között 15,5 SHR%, míg az Exatlon heti átlagban összesen 13,3 SHR%-ot hozott).

A Nielsen Közönségmérés Kft. 15. heti adataiból tisztán látszik, hogy az Exatlon Hungary nézettsége még tovább zuhant, ami azt jelenti, hogy a sport-reality a minőségének romlásával egyenesen arányosan veszíti el a nézőit is.

Fő korcsoportban például a vasárnap este sugárzott Micsoda nő! jobban teljesített, mint az Exatlon, de hogy jobban elmaszatoljam a TV2 szégyenfoltját, a teljes lakosságot tekintve mindössze 17 825 nézővel kevesebben nézték az említett filmet, mint az Exatlon Hungary előző heti legnézettebb adását!

Összehasonlításképpen nézzük meg, milyen számokat hozott az Exatlon a 14., és mennyit a 15. héten:

14. hét

  • Teljes lakosság: 609 999
  • Fő korcsoport (18-49): 265 468

15. hét

  • Teljes lakosság: 575 256
  • Fő korcsoport (18-49): 250 296

A vasárnap is az RTL Klubról szólt. Az Apatigris második évadának új epizódja 12,5 SHR%-ot ért el 18-49-ben, majd azt követő szupermozi, a legendás Micsoda nő! Julia Roberts és Richard Gere főszereplésével 12,7 SHR%-al futott, ezzel az estét megnyerte a csatorna.

Alább mutatjuk az elmúlt hét 10 legnézettebb műsorát mindkét csoportban; érdemes lesz megfigyelni, hogy a fő korcsoportban hol helyezkednek el a TV2 műsorai!

Teljes lakosság:

  1. A mi kis falunk (RTL Klub) - 1 031 484
  2. Híradó (RTL Klub) - 820 222
  3. Tények (TV2) - 803 932
  4. Keresztanyu (RTL Klub) - 784 116
  5. Apatigris (RTL Klub) - 633 542
  6. Fókusz (RTL Klub) - 622 744
  7. Tények Plusz (TV2) - 600 085
  8. Exatlon Hungary (TV2) - 575 256
  9. Micsoda nő! (RTL Klub) - 557 431
  10. Forma-1 Olasz Nagydíj (M4 Sport) - 557 096

Fő korcsoport (18-49) - ide már fel se került az Exatlon Hungary, mert a 11. helyre csúszott le:

  1. A mi kis falunk (RTL Klub) - 600 134
  2. Keresztanyu (RTL Klub) - 407 331
  3. Híradó (RTL Klub) - 351 055
  4. Apatigris (RTL Klub) - 334 985
  5. Forma-1 Olasz Nagydíj (M4 Sport) - 325 455
  6. Fókusz (RTL Klub) - 320 315
  7. Micsoda nő! (RTL Klub) - 314 606
  8. Fókusz Plusz (RTL Klub) - 303 757
  9. Cápák között (RTL Klub) - 270 503
  10. Tények (TV2) - 265 955

Borítókép: TV2 Play