Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Eddig tartott az Exatlon sikere? Nyúl Péter répapépet csinált Palikékból

Eddig tartott az Exatlon sikere? Nyúl Péter répapépet csinált Palikékból

Zene, Film & Kultúra

Eddig tartott az Exatlon sikere? Nyúl Péter répapépet csinált Palikékból

Zene, Film & Kultúra

Helmeczi Benjamin 18:18

Bizony, már egy Nyúl Péter is több nézőt vonz, mint az egyre lejjebb süllyedő Exatlon Hungary. A TV2 most félhet csak igazán.

Eljutottunk arra a pontra, mikor a TV2 nagyágyúja, az Exatlon Hungary már olyannyira nem érdekli az embereket, hogy még egy Nyúl Péter is többszörösen ráver a nézettségi versenyben. Hozzá kell tenni, hogy húsvéthétfőn nem volt Exatlon Hungary, az RTL Klubon sugárzott Nyúl Péter ellenfele a Központi hírszerzés volt a TV2-n, ami lássuk be, nem éppen egy húsvéti filmalkotás. Nem csoda, hogy a TV-nézők többsége inkább a rosszcsont nyuszi kerti kalandjait választották.

De közel sem gondoltam volna, hogy olyan sokan kapcsolnak erre a filmre, hogy azzal még az Exatlon Hungary 14. heti legnézettebb adását is lekörözi. Nem is csoda, hiszen egyre többen jönnek rá, hogy a 3. évadra az Exatlon Hungary sokkal inkább egy üres valóságshow lett ripacskodó szereplőkkel, mint egy szórakoztató sportverseny, ami lássuk be, eddig se volt se izgalmas, se szórakoztató.

Ugyancsak kiemelkedően teljesített A mi kis falunk új epizódja is, amit csaknem 1 millióan követtek, de a Keresztanyu is stabilan tartja a magasabb pozícióját. De hogy mindezt konkrét számokkal is alátámasszuk:

Az RTL Klub tovább növelte főműsoridős előnyét a nyert esték számában (RTL Klub 61 nyert este, TV2 40 nyert este) és továbbra is stabilan tartja előnyét a nézettségi versenyben (főműsoridőben, RTL Klub elmúlt heti átlag közönségarány 14,1 SHR%, TV2 elmúlt hét heti átlag 10,4 SHR%). Csoportszinten, főműsoridőben, a fő kereskedelmi célcsoportban az RTL Magyarország is magabiztosan vezet fő riválisával szemben (RTL Magyarország 25,1 SHR%, TV2 Csoport 23,7 SHR%).

Hogy a nézettségi lista élén javarészt RTL Klubos műsorok vannak, azt mutatja, hogy a TV2-nek sürgősen ki kell találnia valamit, hogy menteni tudják a menthetőt, mert az tisztán látszik, hogy Palik végeláthatatlan ordibálása, Gelencsér Timi dekoltázsvillantó ruhakollekciói, az értelmetlen nemzetközi mérkőzések, és az exatlonistáknak maszkírozott színésztársulat már nem tudják fenntartani az emberek érdeklődését.

Alább a teljes lakosságra, és a fő korcsoportra levetítve láthatjátok a 14. hét legnézettebb műsorait!

Teljes lakosság:

  1. A mi kis falunk (RTL Klub) - 976 013
  2. Híradó (RTL Klub) - 852 423
  3. Keresztanyu (RTL Klub) - 815 116
  4. Tények (TV2) - 807 769
  5. Fókusz (RTL Klub) - 700 880
  6. Nyúl Péter (RTL Klub) - 667 481
  7. Apatigris (RTL Klub) - 637 847
  8. Tények Plusz (TV2) - 621 960
  9. Exatlon Hungary (TV2) - 609 999
  10. Házasodna a gazda (RTL Klub) - 542 993

Fő korcsoport (18-49):

  1. A mi kis falunk (RTL Klub) - 553 932
  2. Nyúl Péter (RTL Klub) - 429 138
  3. Keresztanyu (RTL Klub) - 420 572
  4. Fókusz (RTL Klub) - 377 978
  5. Híradó (RTL Klub) - 367 997
  6. Apatigris (RTL Klub) - 334 705
  7. Tények (TV2) - 274 667
  8. Exatlon Hungary (TV2) - 265 468
  9. Házasodna a gazda (RTL Klub) - 262 624
  10. Tények Plusz (TV2) - 233 603

Borítókép: TV2 Play