Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Az RTL Klub megadta a kegyelemdöfést, a TV2 azóta is a sebeit nyalogatja

Az RTL Klub megadta a kegyelemdöfést, a TV2 azóta is a sebeit nyalogatja

Zene, Film & Kultúra

Az RTL Klub megadta a kegyelemdöfést, a TV2 azóta is a sebeit nyalogatja

Zene, Film & Kultúra

Helmeczi Benjamin 12:14

A TV2 talán még nem is kapott idén akkora pofont az RTL Klubtól, mint most. Az Álarcos énekes rekordnézettséggel búcsúzott múlt vasárnap, és emiatt a konkurens csatorna alaposan szenvedett a saját szuperprodukciójával.

Kijelenthetjük, hogy az elmúlt hat hónap legnézettebb műsorszáma az Álarcos énekes fináléja lett. A 49. héten is az RTL Klub volt a legnézettebb csatorna, és csoportszinten is az RTL Magyarország bizonyult jobbnak a fő kereskedelmi célcsoportban főműsoridőben és teljes napban is.

A vasárnap este véget ért Álarcos énekes a 14 adáshete alatt átlagosan 20,5%-os közönségarányt ért el a legfontosabb kereskedelmi célcsoport nézői körében, 22%-ot verve fő versenytársa, a TV2 azonos idősávban futó produkcióira.

A műsor legnézettebb adása a vasárnap esti döntő volt: a fő célcsoport 25,8%-a látta, míg a teljes lakosságból közel 1 millió 200 ember várta a Röfi, a Zebra és a Banán összecsapásának kimenetelét.

A Híradó a hét minden napján nyerte a sávját és 18,1%-os SHR-t ért el a legfontosabb kereskedelmi célcsoportban. A hétköznap élőben jelentkező Fókuszt átlagosan 16%-os nézettséggel futott a 18-49 évesek körében.

A Drága örökösök szintén minden adásnapján nyerte a sávját és átlagosan 17,7 százalékos közönségarányt ért el a fő kereskedelmi célcsoportban. A Konyhafőnök VIP sem vívott késhegyre menő csatát: mind az öt nap legyőzte legfőbb riválisát és átlagosan 16%-os SHR-t szerzett meg a 18-49 évesek körében.

Szombat este az Apatigris első évada 11%-os közönségaránnyal és közel félmillió nézővel búcsúzott közönségétől. Vasárnap este 13,3%-os közönségaránnyal zárta idei évadát Friderikusz Sándor műsora, az Életünk története. A Járai Máté-Járai Kíra házaspár öregítésére a teljes lakosságból több mint 430 ezren voltak kíváncsiak – a jövőutazó talkshow ezzel az eredménnyel magabiztosan utasította maga mögé minden versenytárs azonos idősávban futó műsorát.

Ezzel szemben a TV2 látványos vereséget szenvedett, és szomorú, de igaz: a Fókusz Plusz - Ki van a maszk mögött? című különkiadása újfent jóval több nézőt vonzott, mint a Nicsak, ki vagyok? - a rejtélyek színpada. De nézzük, hogy is alakult a 49. héten a 15 legnézettebb műsor listája.

  1. Álarcos énekes (RTL Klub) - 1 167 553
  2. Híradó (RTL Klub) - 919 777
  3. Dancing with the Stars (TV2) - 864 788
  4. Drága örökösök (RTL Klub) - 818 333
  5. Tények (TV2) - 817 012
  6. Fókusz - Ki van a maszk mögött? (RTL Klub) - 787 739
  7. Farm VIP (TV2) - 710 179
  8. Tények Plusz (TV2) - 690 822
  9. Fókusz (RTL Klub) - 668 677
  10. A Konyhafőnök VIP (RTL Klub) - 635 528
  11. Nicsak ki vagyok? - a rejtélyek színpada (TV2) - 626 806
  12. Mintaapák (TV2) - 596 121
  13. A bosszú csapdájában (TV2) - 514 438
  14. Fókusz Plusz (RTL Klub) - 483 397
  15. Apatigris (RTL Klub) - 481 845

Borítókép: Media1