Elindult a TV2-n a Nicsak, ki vagyok? - a rejtélyek színpada 2. évada, amit a csatorna egyértelműen az Álarcos énekes ellen akart bevetni. Mint azt a korábbi nézettségi adatok is bizonyították, ez a taktika egyáltalán nem működött, hiszen az RTL Klub showműsora folyamatosan magasabb nézettségi számokat produkált a konkurens produkciónál
Ahogy az várható volt, ez most sem változott; sőt, még az Álarcos énekest felvezető Fókusz - Ki van a maszk mögött? is több nézőt vonzott, mint a Nicsak, ki vagyok? - a rejtélyek színpada. A Nielsen Közönségmérés Kft. 47. heti adatai szerint így alakult a 15 legnézettebb műsor listája:
- Álarcos énekes (RTL Klub) - 959 604
- Tények (TV2) - 897 269
- Híradó (RTL Klub) - 883 816
- Dancing with the Stars (TV2) - 830 531
- Farm VIP (TV2) - 799 583
- Drága örökösök (RTL Klub) - 775 637
- Tények Plusz (TV2) - 754 259
- Fókusz - Ki van a maszk mögött? (RTL Klub) - 710 374
- Nicsak, ki vagyok? - a rejtélyek színpada (TV2) - 695 844
- A Konyhafőnök VIP (RTL Klub) - 637 637
- Fókusz (RTL Klub) - 630 828
- Mintaapák (TV2) - 587 441
- A bosszú csapdájában (TV2) - 500 444
- Fókusz Plusz (RTL Klub) - 477 093
- Apatigris (RTL Klub) - 466 000
Kijelenthetjük tehát, hogy a 47. héten a fő kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben és teljes napban az RTL Klub volt a legnézettebb csatorna. Csoportszinten is az RTL Magyarország nyerte a hetet a 18-49 évesek körében, főműsoridőben és teljes napban is.
A Drága örökösök minden adásnapján nyerte a sávját: átlagosan 17,8 százalékos közönségaránnyal futott a fő kereskedelmi célcsoportban. A Konyhafőnök VIP ezen a héten is lefőzte a teljes tévés mezőnyt: a műsor átlagosan 17,7%-ot ért el a 18-49 évesek körében.
A Híradó és Fókusz is szépen teljesített: a hírműsor átlagosan 17,6%, míg azt követő infotainment magazin 15,8%-os SHR-t ért el a legfontosabb kereskedelmi célcsoportban.
A vasárnap este az Álarcos énekesről szólt: a látványos showműsor 20,5 %-os közönségaránnyal, toronymagasan nyerte az estét és egyúttal a hét legnézettebb műsorszáma lett a 18-49-es évesek, valamint a teljes lakosság körében is. A műsor nézettségét jól mutatja, hogy saját sávjában közel a dupláját verte a versenytársra (10,6% SHR) a fő célcsoportban.
A ValóVilág10 powered by Big Brother a héten átlagosan 4,9%-os közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében, míg a teljes lakosságból átlagosan 130 ezren követték a villa lakóinak életét. A műsor több mint 800 ezer videóindítást generált az RTL Most-on, naponta átlagosan közel 110 ezren indították online a ValóVilágot.
Borítókép: RTL Klub