A HELL Energy Magyarország 2006-ban indult meg hódító útjára, és azóta már a nemzetközi vizeket és szépen behajózták. 2013-ban már négy kontinensen, több mint 30 országban volt elérhető a termékük. Anno sem sajnálták a pénzt a marketingre, mert rengeteg reklámjukkal lehetett találkozni, de azért Willis már egy teljes új lépcsőfok.
Valószínűleg sosem fogjuk megtudni, Bruce Willis mennyiért vállalta a reklámot, de hogy kellett neki a pénz, az biztos. Ez persze a Hell marketingeseinek semmit sem von le az érdeméből, le a kalappal, hogy sikerült megszerezniük.
Magába a reklámba viszont már nem vittek túl sok fantáziát: Willis anno rengeteg kávét ivott, de átváltott a Hell-re, mert az sokkal tutti-fruttibb. Ettől függetlenül a kedvenc részem, amikor az akciósztár a végén hátranéz. Hát attól majdnem betört a képernyőm. (Torony)