A csapat azonnal stúdióba vonult, amint véget értek a fesztiválok, az új számok egy részét a Stamusic stúdióban, egy részét pedig Henri Gonzo frontember házi stúdiójában rögzítették. Ezekből rakták össze az új öt számos EP-t.
Henri így mesélt az új dalokról: “Azt érzem, hogy ezek a számok még jobban szólnak, mint az eddigiek. Sokat fejlesztettünk a hangzásukon a tavalyi lemezhez képest, és több érzelem és sztori is van bennük. Rengeteg inspiráció ért a tavalyi évben.
Az is újdonság, hogy először dolgoztam együtt dalszövegíróval. Rory Winstont, a montreáli írót egy spanyol barátomon keresztül ismertem meg tavasszal, aki épp debüt albumát rögzítette akkor Tövisházi Ambrus vezénylése alatt, ez volt a "Music Illness Cash Machine". Ezután többször is gondoltam rá, hogy megkérdezem Roryt, van-e kedve meghallgatni az új dalok demóját, és esetleg dolgozni rajtuk. Végül három dalhoz írtunk szöveget (The Soup, Catwalk, Bonerider), némelyikre készült több, teljesen más verzió is. Roryval az utolsó pillanatig és a stúdióban is változtattunk mindenfélét, de végül sikerült egy szerethető lyrics-csokrot alkotnunk.”
A “Bonerider” EP egyik legnagyobb különlegessége, hogy a záró dal a Fran Palermo történében az első magyar nyelvű felvétel, méghozzá a “Holdvilágos”, mely egy régi Eisemann-Zágon dal újragondolása!
A zenekar ezúttal pedig nemcsak a rajongók fülének, de a szemének is újdonságot hoz, hiszen a november 10-i koncertre teljes vizuális megújulással készülnek. Eddig sem álltak távol tőlük az átgondolt, koncepciózus díszletek, már-már jelmez igényességű fellépőruhák, ám most még magasabbra teszik a lécet, és különleges vetítéssel, sőt egy sombrerós előzenekarral is elmozdulnak a klasszikus értelemben vett koncerttől a show műfaja felé.
Az EP-t természetesen ingyenesen meghallgathatjuk,
ide kattintva merülhetünk el benne.