promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Eladják a Playboy birodalmat

Eladják a Playboy birodalmat

Zene, Film & Kultúra
Kategória fejléc
Promotions
Flanders egy televíziós interjúban jelentette be az eladási szándékot, jelezve, hogy máris több vevő jelentkezett. Egy ekkora brandnél ez igazán nem meglepő. Bár ő 500 millió dolláros összeget jelölt meg, a The Wall Street Journal szerint a cégbirodalom, amelynek bevétele tavaly elérte a 93 millió dollárt, ennél jóval többet is megérhet. A cég piacra dobásáról már január óta érkeznek hírek; pontosan azóta, hogy az alapító, a 90 éves Hugh Hefner 200 millió dollárért eladta híres Playboy villát, ahol egyébként még mindig lakik.

A Playboy-nyuszi a világ egyik legismertebb márkája, hasonlóképpen ismert maga az alapító, a selyemköntöst kedvelő és pipázó Hugh Hefner. A magazin - amelyből később a birodalom kinőtt - Marilyn Monroe címlapképével jelent meg először, és hírességekről készült aktfotói tették különösen ismertté. Ugyanakkor a lapnak volt olyan időszaka, amikor értékes irodalmi anyagokat is közölt.

playboy2
Tavaly ősszel jelentették be, hogy változik az eddigi koncepció, és a 2016. márciusi szám lesz az első, amelynek címlapján nem pózol meztelen nő. Az ötlet az alapítótól, Hefnertől származik, aki változatlanul kézben tartja a vállalatbirodalom stratégiai irányítását. Lánya, a 63 éves Christine Hefner már korábban, 2009-ben távozott a cég vezetéséből, és sokáig tartotta magát a hír, miszerint Hefner a fiát, a 24 éves Coopert tekinti másik örökösének. Az ifjabb Hefner azonban nem értett egyet az új irányvonallal, ezért egy hónappal ezelőtt kivált az igazgatótanácsból.

Ha a Hefner-birodalom egyes részeinek megmentésére, felvásárlására irányuló kísérletek sikeresek is lesznek, a magazin jövőjét illetően sokan szkeptikusak. Larry Flint, a Hustler című magazin 73 éves alapítója úgy fogalmazott: "átrendezgetheted a székeket a Titanicon, de attól még a hajó elsüllyed"