Az ezelőtti videó sokkal misztikusabb volt, és kevés részletet árult el a filmből, ezt áprilisban hozták nyilvánosságra, de amúgy a marketing kampány már tavaly novemberben megkezdődött. Persze a mostaninál se érezzük azt, hogy nagyon sok poént lelőne, de jobban előtérbe kerülnek a fénykardok és a robbanások. Ez egy blockbuster filmnél nem egészen meglepő. A TV-spotok még fognak jönni, de ettől több jelenetet nem akarnak bemutatni a filmből.
Az új rész marketingje nem csak, hogy jól működött, de a rajongók teljesen megőrültek még itthon is. Október 19-én, hétfőn reggel 9-kor indul a jegyelővétel a filmre, de aztán sem a Cinema City, sem a Corvin mozi szerverei nem bírták sokáig, a rendszer összeomlása miatt pedig csak személyesen lehetett jegyet vásárolni, ez pedig hosszan kígyózó sorokhoz vezetett.
A filmet a világpremierrel egy időben, december 18-án, 0 óra 1 perckor mutatja be a magyar mozikban. Mi ki fogjuk bírni, megnézzük, amikor megnézzük.