A fogoly (The Captive)
Bemutató: december 4.A 9 éves Cassandrának nyoma vész. Kétségbeesett szülei és a rendőrség minden követ megmozgatnak, ám semmi nem utal sem emberrablásra, sem gyilkosságra. 8 évvel később Matthew (Ryan Reynolds), az apa még mindig nem nyugodott bele gyermeke elvesztésébe. Ráadásul egyszer csak olyan üzeneteket kap, amely szerint Cassandra valóban életben van, ám fogságban tartják. A férfi ugyan kevés segítségre számíthat, de Nicole (Rosario Dawson), a pedofil-ügyekben jártas nyomozó mellette van.
Swing
Bemutató: december 4.Három elkeseredett, különböző korú nőt egy esős éjszakán egymás mellé sodor az élet, akiket aztán egy kiöregedett dizőz felkarol és létrehozza velük élete utolsó nagy művét a Swing Angels nevű énekes haknizenekart. A lányok az ötvenes évek női trióinak stílusában egy transzvesztita bártulajdonos és egy hakniszervező menedzser segítségével körbeturnézzák a Balatont. A zenekarral így vagy úgy, egy újabb lehetőséget kapnak az élettől a továbblépésre. A kérdés, hogyan élnek vele?
Brooklyn legdühösebb embere (The Angriest Man in Brooklyn)
Bemutató: december 11.Robin Williams utolsó filmfőszerepében egy olyan férfit alakít, aki megtudja, olyannyira nincs hátra sok az életéből, hogy az tulajdonképpen csak perceket jelent. A dühkitörésekkel küszködő Henrynek kilencven perce van arra, hogy rendbe tegye pocsékká vált kapcsolatait.
Dumb és Dumber kettyó (Dumb and Dumber To)Bemutató: december 11.Húsz év telt el Dumb és Dumber feltűnése óta, ám a két hős ez idő alatt egy cseppet sem változott – legalábbis ami az agyi kapacitásukat illeti. Dumb katatón állapotban, egy szanatóriumban múlatja az időt, mióta álmai asszonya elutasította, Dumbernek pedig sürgősen új vesére van szüksége. Mit ad isten, kiderül, hogy van egy felnőtt lánya – a tökéletes donor, akit már csak meg kell találnia. Miután Dumb bevallja, hogy két évtizedig megjátszotta magát, és valójában kutya baja, a nyerő páros hatalmas lelkesedéssel veti bele magát a családegyesítésbe. És ha ők egyszer útra kelnek, kő kövön nem marad.
Exodus: Istenek és királyok (Exodus: Gods and Kings)
Bemutató: december 11.A világ egyik legismertebb történetében Mózest a fáraó lánya menti ki a Nílusból és hercegként neveli fel. A férfi gyilkol, menekülése közben találkozik az Úrral. Szembefordul az istenkirállyal, és végül kivezeti a zsidókat a rabszolgaságból de az Ígéret Földjére már nem léphet be.
Paddington
Bemutató: december 11.Paddington, a mackó a legsötétebb perui dzsungelben nőtt fel Lucy nénikéjével. A néni egy angol felfedezővel történő találkozás után abban a szellemben nevelte unokaöccsét, hogy az izgalmas londoni életről álmodozzon. Amikor egy földrengés elpusztítja otthonukat, Lucy néni úgy dönt, hogy felcsempészi Paddingtont egy bőröndben az Angliába tartó hajóra. A mackó egyedül érkezik meg a Paddington állomásra, ahol azonnal szembesül vele, hogy az élet a nagyvárosban nem pont olyan, amilyennek megálmodta. Szerencsére találkozik a kedves Brown családdal, akik a mackóra nyakában egy kartonpapírral találnak rá: “Kérem, törődjenek ezzel a medvével! Köszönöm!” Átmenetileg befogadják, míg Paddington elindul megkeresni a felfedezőt, aki annak idején olyan nagy hatást tett Lucy nénire. Csakhogy a mackóra szemet vet egy sötétlelkű állatpreparátor, és hamarosan veszélybe kerül otthona, sőt, még az élete is!
Eszeveszett mesék (Relatos Salvajes)
Bemutató: december 18.Az év legőrültebb, fergeteges vígjátékának főszereplői eljutnak arra a pontra, amikor betelik a pohár. Amikor nincs visszaút. Amikor elszakad valami és olyat tesznek, ami visszafordíthatatlan események láncolatát indítja el. Egy súlytalan flört a repülőgépen éppúgy váratlan fordulathoz vezet, mint amikor a pincérnő felismeri vendégében azt az uzsorást, aki tönkretette a családját. Két autós összekülönbözése a kanyargós hegyi úton könnyen vezethet halálos ámokfutásba, és egy bombaszakértőnél is elszakad a cérna, amikor autója lefoglalása után szembesül a végeláthatatlan bürokráciával. Aztán ott van az apa is, aki fiát szeretné megmenteni a börtöntől, de belefárad abba, hogy mindenki csak a pénzét akarja. És persze a menyasszony, aki az esküvőn döbben rá, hogy férje nemcsak megcsalta, de a szeretőjét meg is hívta a lagzira.
A hobbit – Az öt sereg csatája (The Hobbit: The Battle of the Five Armies)Bemutató: december 18.
Peter Jacksonnak örökre meg kell válnia Középföldétől, elérkezett a Hobbit-kaland utolsó felvonása, és ha nem kerül elő valahonnan még néhány Tolkien-mű, akkor bizony nem is térünk ide vissza. Epikus utazás lesz ez is, mint az összes többi volt.
Szexterápia (The Little Death)
Bemutató: december 18.Valahol Ausztráliában, egy idilli, szép házakkal szegélyezett utcában öt pár lakik. Vannak köztük friss házasok, a megszokásba beleunt gyerekesek, eljegyzésben, illetve gyermekáldásban reménykedők. Egyvalami közös bennük: mindannyian titkos szexuális vágyakat dédelgetnek, és szenvedélyeik hajszolása abszurd és komikus helyzetekbe sodorja őket. A Szexterápia az orgazmus köré építi az öt történetszálból összefonódó cselekményt, de a testiségen kívül másról is szól: szerelemről, önzésről és önzetlenségről, hazugságságról és őszinteségről, és legfőképpen az egymás közti kommunikációról. A helyenként meghökkentő, máshol megható, egy ponton összetalálkozó történetek könnyed szórakozást ígérnek sok nevetéssel, ugyanakkor tabukat feszegetnek és elgondolkodtatnak a párkapcsolatok működéséről is.
Asterix – Az istenek otthona (Astérix: Le domaine des dieux)
Bemutató: december 25.Az időszámítás csak ötven év múlva kezdődik, de a rómaiak már rég elfoglalták egész Galliát. Az egészet? Nem! Egyetlen falu lakói ellenállnak a hatalmas sereggel érkező hódítóknak, és mindenkit, aki egy kicsit is rómainak tűnik, messzire kergetnek. Julius Caesar már nagyon unja ezt a helyzetet, és úgy dönt, taktikát változtat. Ha erővel nem megy, más módon hajtja rabigába a verhetetlennek tűnő gallokat: a civilizáció örömeivel. A falu közelében építkezés kezdődik: a földből kinövő Istenek otthona minden luxussal, kényelemmel és kényeztetéssel felszerelt, csili-vili új hazát ígér – ennek pedig jóval nehezebb ellenállni, mint a kardoknak meg pofonoknak. Kivéve, ha agyas és izmos hőseink, Asterix és Obelix előrukkol valami ravasz tervvel, mely keresztülhúzza a cézár számításait.
Éjszaka a múzeumban – A fáraó titka (Night at the Museum: Secret of the Tomb)
Bemutató: december 25.Sokáig nem tudta a világ, milyen izgalmas, tarkabarka élet zajlik egy múzeumban zárás után. Egy kezdő múzeumőr, Larry Daley (Ben Stiller) kellett hozzá – azóta a múzeum nem poros tárlókat és unalmas, udvarias álldogálást jelent, hanem kalandot, veszélyt és játékot. De a New York-i Természettudományi Múzeum és a washingtoni Smithsonian még nem volt minden. Az éjjeliőr újra felveszi egyenruháját és övére akasztja a tekintélynövelő nagy zseblámpát. A látogatók hazamennek, egy múzeum bezárt: kezdődhet az új kaland!
A hetedik fiú (The Seventh Son)
Bemutató: december 25.Egy régmúlt korban gonosz erő készül elszabadulni, mely újra felszítja a háborúságot az emberiség és a természetfeletti erők között. Gregory Mester egy lovag, aki századokkal ezelőtt foglyul ejtette a gonosz erőkkel bíró boszorkányt, Malkin Anyát. Azonban a boszorkány megszökött, és most bosszút forral. Malkin Anya összehívja a követőit minden inkarnációjából, és szörnyű haragját a gyanútlan világra akarja zúdítani. Csak egy valaki állhat az útjába: Gregory Mester. Gregory szemtől szembe kerül a gonosszal, melynek eljövetelétől mindig is rettegett. A következő teliholdig meg kell tennie azt, ami általában évekig tart: be kell tanítania új tanítványát, Tom Wardot, hogy legyőzhesse a semmihez sem fogható sötét mágiát. Az emberiség utolsó reménye a hetedik fiú hetedik fia.
Hogyan írjunk szerelmet (The Rewrite)
Bemutató: december 25.A jobb napokat látott forgatókönyvíró, Keith Michaels (Hugh Grant) egyszer csak azon kapja magát, hogy egy ötvenhez közelítő, elvált férfi lett, aki évek óta nem írt sikeres filmet és le is van égve. Szerencsére ügynöke nem felejtette el, és szerzett neki egy munkát: az uncsi kisváros egyeteme tanárt keres. Mivel zsebe üres, Keith nem mondhat nemet. Nem találja a helyét a tanári karban és meglehetősen félvállról veszi a tanítást. Ám megváltozik a hozzáállása, amikor találkozik Hollyval (Marisa Tomei), akivel hamarosan rájönnek, hogy mindketten ugyan azt várják az élettől: egy második lehetőséget.