promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Rendkívül szokatlan változás a Facebook-on: világszerte milliókat lepett meg a cég, lehet, hogy te is köztük vagy

Rendkívül szokatlan változás a Facebook-on: világszerte milliókat lepett meg a cég, lehet, hogy te is köztük vagy

Borítókép:  Profimedia - illusztráció
Tech & Tudomány
Kategória fejléc
Promotions

A Facebook bejelentést tett egy érdekes változással kapcsolatban.

Az elmúlt időszakban már megszokhattuk, hogy a digitális térben folyamatosan történnek nagy változások, és ezek felgyorsultak, a nagy techcégek pedig sajtóközleményeket adnak ki a széles publikum számára, hogy azonnal tájékoztassák őket a legújabb fejleményekről. Elsősorban arról van szó, hogy figyelmeztetések érkeznek futószalagon csalások után vagy éppen a csalók miatt. De ezzel kapcsolatban az is megesik, hogy bizony újabb biztonsági szigorítás történik egy-egy közösségi oldalon, amelyek segítenek megóvni legfontosabb kincseinket, az adatainkat a digitális térben.

Ám most a Facebook egy teljesen más újítást, változást jelentett be, amelyre tuti, hogy nem sokan figyeltek fel.

A Facebook logója változott meg, de nem olyan mértékben, mint azt első blikkre gondolnád, hanem csak egy nagyon kicsit, kékebb lett, eddig színátmenetes volt, most pedig csak szimplán kék, de erről a hírről posztolt is a Meta. Még egy nagyon kicsit az F-betű is megváltozott a logóban, de ez is észrevétlen lehet számodra. A cél pedig az volt, hogy nagyobb harmónia érvényesüljön a dizájnban, ezek az apró kis változtatások arrafelé hatnak, hogy nagyobb legyen az egység az egyes dizájnbeli elemek között. Az új logóban a színek sokkal kontrasztosabban viszonyulnak egymáshoz.

Ezenkívül pedig kisebb változtatáson estek át a kis emojik képei is.

A Meta tehát egy apró változtatással élt a logót illetően, ezzel a változtatási bejelentéssel pedig azokat lepte meg igazán, akik nem is vették észre a változást, és lehet, hogy te is köztük vagy. A The Verge szerint ez azért is logikus, hogy nincs nagyobb változtatás, mivel közel 2 milliárd ember használja a platformot naponta, így számukra az állandóság a legbiztosabb pont, de ennek ellenére ezekkel az apró változásokkal is a dizájn egységére hajtott a Facebook.

Ide kattintva egy kis animációban látható is a változás. Ez az új logó:

És íme egy nagyon érdekes videó arról, hogy változott a logó a kezdetektől, nagyon apró lépésekben, de hosszú idő alatt sokat változott: