promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Leáll a Vodafone: egész Magyarországon nem lesz elérhető a szolgáltatások egy része

Leáll a Vodafone: egész Magyarországon nem lesz elérhető a szolgáltatások egy része

Borítókép:  Illusztráció / Profimedia
Tech & Tudomány
Kategória fejléc

Vodafone-os vagy? Akkor készülj fel a leállásra!

A Vodafone Magyarország a hétfői közleményében bejelentette, hogy  július 11. és 16. között informatikai átállást végez, ami tulajdonképpen a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése. Az átállás alatt az alapszolgáltatások, azaz az otthoni szolgáltatások, mint a vezetékes TV, internet és telefon, a mobil hívások indítása és fogadása, az SMS küldés és fogadás, az adathasználat, valamint a telefonos ügyfélszolgálaton keresztüli hibabejelentés ez idő alatt is végig elérhetők lesznek, azonban az online és a személyes ügyintézés, az értékesítés, valamint egyes speciális szolgáltatások - mobilvásárlás, autópályamatrica, parkolás - nem fognak működni; ráadásul egyes szolgáltatások már június 24-től nem lesznek elérhetők.

Hogy pontosan mi lesz elérhető, és mi nem, arról alább olvashattok részletesebben:

Június 24. és július 16. között nem lesz elérhető:

  • Vezetékes szolgáltatással kapcsolatos webshop, online leadott rendelések - új vezetékes szolgáltatás vagy médiaeszköz megrendelése online június 23-ig vagy személyesen az üzletekben július 7-ig lehetséges;
  • Meglévő vezetékes szolgáltatások áthelyezése egy másik címre.

Július 11-16. között nem lesz elérhető:

  • Mobil előfizetéssel kapcsolatos webshop, online leadott rendelések. Emiatt új szolgáltatás vagy készülék rendelésére, vagy meglévő mobil előfizetés módosítására július 11-ig van lehetősége az ügyfeleknek. A szolgáltató azt javasolja továbbá az ügyfeleknek, hogy július 6-ig rendeljék meg SIM kártájukat vagy mobil készüléküket, hogy még időben kiszállíthassák;
  • My Vodafone online ügyfélszolgálat, My Vodafone alkalmazás – a Vodafone weboldalon és alkalmazásban nem érhetők el a számlák, szolgáltatások;
  •  Meglévő vezetékes szolgáltatások módosítása;
  • Streaming és kiegészítő TV szolgáltatások megrendelése;
  • Meglévő mobil előfizetés módosítása (szerződéshosszabbítás, tarifacsomagváltás). Adat- és egyéb kiegészítő opciók vásárlása. Roaming szolgáltatás aktiválása;
  • Mobil és vezetékes számlázással kapcsolatos online és személyes ügyintézés;
  • Vodafone TV web és mobil alkalmazás elérés;
  • Eszközökkel/készülékekkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, biztosítás);
  • Mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó);
  • Easy Rider alkalmazás;
  • Feltöltőkártyás éves adategyeztetés, SIM kártya aktiválás.

A Vodafone létrehozott egy külön aloldalt, ahol az átállással kapcsolatos információkat lehet megtalálni. Itt olvashatjátok a teljes listát az informatikai átállásban érintett folyamatokról és a teendőkről.

A Vodafone arra kéri az ügyfeleit, hogy a szükséges ügyeiket intézzék el még az átállás előtt, továbbá felhívják a figyelmet arra, hogy egyes, vezetékes szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyintézésekre már június 24-től csak korlátozottan lesz lehetőség. A társaság azt kéri a vezetékes ügyfelektől, hogy július 6-áig fizessék be a számláikat, a mobilosok pedig július 11-éig intézzék el a befizetést.

A Vodafone azt ígéri, hogy a befizetési határidőt meghosszabbítják, a szolgáltató nem számít fel késedelmi kamatot és elektronikus számla esetén az ügyfelek nem veszítik el az e-pack kedvezményt sem.