Mit jelent valójában a Vodafone neve? Biztos, hogy rosszul tudod
Olvass tovább...
Vodafone-os vagy? Akkor készülj fel a leállásra!
A Vodafone Magyarország a hétfői közleményében bejelentette, hogy július 11. és 16. között informatikai átállást végez, ami tulajdonképpen a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése. Az átállás alatt az alapszolgáltatások, azaz az otthoni szolgáltatások, mint a vezetékes TV, internet és telefon, a mobil hívások indítása és fogadása, az SMS küldés és fogadás, az adathasználat, valamint a telefonos ügyfélszolgálaton keresztüli hibabejelentés ez idő alatt is végig elérhetők lesznek, azonban az online és a személyes ügyintézés, az értékesítés, valamint egyes speciális szolgáltatások - mobilvásárlás, autópályamatrica, parkolás - nem fognak működni; ráadásul egyes szolgáltatások már június 24-től nem lesznek elérhetők.
Olvass tovább...
Hogy pontosan mi lesz elérhető, és mi nem, arról alább olvashattok részletesebben:
Június 24. és július 16. között nem lesz elérhető:
Július 11-16. között nem lesz elérhető:
A Vodafone létrehozott egy külön aloldalt, ahol az átállással kapcsolatos információkat lehet megtalálni. Itt olvashatjátok a teljes listát az informatikai átállásban érintett folyamatokról és a teendőkről.
A Vodafone arra kéri az ügyfeleit, hogy a szükséges ügyeiket intézzék el még az átállás előtt, továbbá felhívják a figyelmet arra, hogy egyes, vezetékes szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyintézésekre már június 24-től csak korlátozottan lesz lehetőség. A társaság azt kéri a vezetékes ügyfelektől, hogy július 6-áig fizessék be a számláikat, a mobilosok pedig július 11-éig intézzék el a befizetést.
A Vodafone azt ígéri, hogy a befizetési határidőt meghosszabbítják, a szolgáltató nem számít fel késedelmi kamatot és elektronikus számla esetén az ügyfelek nem veszítik el az e-pack kedvezményt sem.