A kutyák tényleg tudnak mosolyogni?
Olvass tovább...
Elhunyt River, a valódi kutya, aki a Fallout 4-ben szereplő Dogmeatet inspirálta. Joel Burgess, a Capybara Games stúdióigazgatója és a Bethesda korábbi Fallout 3, 4 és 76 fejlesztője a Twitteren emlékezett vissza a Fallout 4-re gyakorolt hatására.
Dogmeat egy visszatérő NPC (nem játékos karakter) kutya a Fallout-sorozatban, aki a játékos lehetséges társaként kerül szinte minden részben elő - írja a theGeek. Dogmeat az egyik legnépszerűbb társ a sorozatban, és még a Fallout 4 népszerűsítésére készült trailerekben is rendszeresen szerepelt.
"Elsősorban társat akartunk, másodsorban pedig harci szövetségest."
- írta Burgess a Fallout 4-ben szereplő Dogmeatről.
I said goodbye today to River, who most of you know as Fallout 4’s Dogmeat.
— Joel Burgess (@JoelBurgess) June 27, 2021
Heartbroken doesn't cover it, but I won’t eulogize her here. For twitter, I thought it'd be appropriate to look back at her impact on that game.
(plus, writing about game dev hurts less than grieving) pic.twitter.com/ayN1Vd6oqQ
"River számtalan megbeszélésen vett részt; de nem csak azért, hogy referenciaként bökdössék, rögzítsék és filmezzék - a legnagyobb feladata egyszerűen az volt, hogy a csapattal együtt LEGYEN."
- folytatta Burgess.
Olvass tovább...
"Minél jobban kötődtek hozzá, annál inkább úgy tekintettek Dogmeatre, mint egy karakterre vagy egy barátra."
River kinézetét szinte egy az egyben lemásolták a játékbeli modellre" - árulta el Burgess.
"Nem csak a szépsége miatt (de igen, amiatt is), hanem a mintája, jegyei történetesen nagyon jól passzoltak a játékbeli karakter "arckifejezéshez."
"River egyik legkorábbi hatása a játékbeli eb szoftveres útvonalakeresésére volt."
- mondta Burgess.
Olvass tovább...
"@jean_simonet [a Bethesda korábbi fejlesztője, Jean Simonet] és én hosszú sétákat tettünk vele, és észrevette, hogy előre trappol, de következetesen megáll, hogy visszanézzen és ellenőrizzen engem. Ez a viselkedés bekerült a játékba, és valóban összeköti a kutyát veled."
"A kutya harci mesterséges intelligenciáját is úgy alakítottuk ki, hogy az ellenség helyben tartására összpontosítson."
- mondta Burgess.
"A közvetlen sebzés és a befejező mozdulatok másodlagosak. (Azt is utálja, ha túl messze vagy tőle.) Ez nem csupán a Dogmeat harci stílusát különböztette meg a többi társ NPC-től; ez egy karakterválasztás volt. Ugyanis Dogmeat nem elsősorban az ellenség megölésére összpontosít. Ő *véd téged*, gyakran közvetlenül a veszély útjába veti magát, időt + lehetőséget adva neked, hogy te magad foglalkozz a fenyegetéssel. Ha volt már valaha német juhászkutyád, akkor megérted."
Olvass tovább...
A Fallout 4-ben Dogmeat "alapvető karakterként" van megjelölve, ami azt jelenti, hogy nem lehet megölni. Amellett, hogy részt vesz a küldetésekben, Dogmeat bizonyos tárgyakat is elhozhat a játékosnak, és bizonyos felszereléseket is felvehet. A játékban Dogmeat feltétel nélkül szereti az egyetlen túlélőt, így a játékos cselekedetei nem befolyásolhatják sem negatívan, sem pozitívan.
"Dogmeat egy kötelék. "Megalapoz" téged a világban, mindig melletted áll, elvezet a családodhoz, és előre látja a szükségleteidet. Azt akarja, hogy biztonságban és boldog légy. Más szóval, szeret téged. És ha ez a szeretet az igazi River kutyám öröksége, akkor elégedett vagyok."
- mondta Burgess.
"Nyugodj békében, nagylány."