Máris eltörlik az idősek vásárlási idősávját
Olvass tovább...
Magyarok által készített applikáció segíthet elkerülni a túlzsúfolt üzleteket és plázákat a karácsonyi bevásárlások alatt. A LocSight szolgáltatás rávilágít arra, hogy az adatalapú innovációnak nemcsak az ország versenyképességében, de az emberek mindennapi életének megóvásában is nagy jelentősége van.
„A koronavírus-járvány idején az emberélet megóvása az első, azonban a magyar családok megélhetésének biztosításához működésben kell tartani a gazdaságot is. Ilyen nehéz helyzetben különösen sokat segíthetnek a magyar innovációk"
– mondta György László, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) gazdaságstratégiáért és szabályozásért felelős államtitkár annak kapcsán, hogy két hazai cég egy ingyenesen használható, online platformon tette közzé a budapesti és Pest megyei plázák, hipermarketek és bevásárlóparkok látogatottsági adatait.
A LocSight segítségével fontos információkhoz juthatunk, amelyek az egészségünk megóvását is szolgálják, így a járvány megfékezésében is fontos szerepet kap. Emellett a vállalkozások biztonságosabb működése hozzájárul a munkahelyek megőrzéséhez is.
A jelen pillanatban Európában egyedülálló kereskedelmi térinformatikai szolgáltatás mobiltelefonról is használható, felülete egyszerű mindössze ki kell választani a kereskedelmi egységet.
Olvass tovább...
Az ekkor megjelenő, naponta frissülő táblázat színezése megmutatja, hogy a hét egyes napjain és óráiban mekkora az adott bevásárlóközpont forgalma. Az alkalmazással bárki megtervezheti vásárlása időpontját, elkerülve a legzsúfoltabb órákat. Ha csak egy adott időpont felel meg a vásárlásra, megkereshető az a bevásárlóközpont, amely a vásárlóhoz közel van és a legkevésbé zsúfolt az adott időszakban. A felület használatával így lerövidíthető az adott áruházban töltött idő és jelentősen csökkenthető a koronavírus-fertőzés kockázata is.
Olvass tovább...