Hogyan kötött ki a folyóban ez az utasszállító repülő?
Olvass tovább...
A kevésbé tehetős utasoknak ez is jó lesz a repülőn? Itt a SkyRider: a szék, ami nem szék. Az állóhely bevezetésével a maximális kihasználás érdekében a turistaosztályon több embert lehet majd összetömöríteni kis helyre, hogy a jobban fizető utasokból is több férjen a luxusosztályon.
Az egy dolog, hogy a futballstadionokból kikoptak Európa-szerte az állóhelyek,
merthogy fő a biztonság. Pedig azok a régi nagy meccsek, rangadók itthon, telt ház előtt, ugrálva hóban, fagyban, az volt az igazi, nem ez a mai steril megoldás, na mindegy.
Az egy másik dolog, hogy a repülőkön elkezdenek hamarosan megjelenni az állóhelyek,
merthogy fő... – a maximális kihasználás, az üzlet.
Olvass tovább...
Így aztán ülőhelynek álcázott állóhelyeket is gyártanak, egészen konkrétan a Avio Interiors nevű Olaszországban bejegyzett cég. Kiállításon újra bemutatta, hogyan képzeli.
A magyar AirPortal pedig ott járt, és úgytartja:
amit széknek bemutattak, az nem is szék, hanem állóhely.
Pedig elég vonzó nevet találtak ki az ülőhelynek kinéző valaminek, úgy hívják, SkyRider, és a szintén újonnan kitalált basic economy osztály bútordarabja lenne, ha ez egyáltalán kimeríti a bútor fogalmát.
Olvass tovább...
Háromosztályt akarnak, ezeken pedig annyi utast, amennyi eddig csak egyosztályos elrendezésben fért el,
így annyi (kevésbé tehetős) utast lehet majd összezárni a repülőben, amennyit csak megenged a hatóság.
Már csak az utasokat kellene megkérdezni (előre tájékoztatni), akarnak-e nyeregbe pattanni, merthogy a kritika alapján ez legfeljebb annak minősül.
Egy igazi széknél magasabban kell rajta elhelyezkedni, majdnem nyújtott lábbal utazni.
Azt egyébként szívesen megtennénk, csak éppen vízszintesen.