Arra a kérdésre még nem kaptunk választ, hogy mi vesz rá valakit, hogy egy tuningolt Ferrarit vásároljon?
Az olasz autógyártó, a Ferrari a 2017-es márciusi Genfi Autószalonon mutatta be az F12 Berlinetta utódjának szánt 812 Superfastet, melyet egy német tuningcég, a Novitec értelmezett újra. A sportautó a keresztségben a Novitec Ferrari 812 N-Largo nevet kapta.
Az egyik legfontosabb újdonság, hogy az eredeti Ferrari 812 Superfasthez képest ezt a darabot 35 milliméterrel lejjebb engedték. Azonban a tervezők azokra is gondoltak, akik a mindennapjaikban a sportautóval szeretnének közlekedni, így számukra beépítettek a kocsiba egy hidraulikus emelőt, ami gombnyomásra 40 milliméterrel megemeli a karosszériát. Ha azonban elérjük a 80 km/h-t, akkor a jármű visszasüllyed eredeti pozíciójába.
Az eredeti gyári kipufogórendszert lecserélték egy sokkal hangosabb verzióra, a 6,5 literes V12-es szívómotorból pedig még 40 lóerőt kifacsartak, így már 840 lovacska dolgozik a Ferrari motorjában, ami az eredeti 718 Nm-es nyomatékot 751 Nm-re tornázza fel.
Az elöl 21, hátul 22 colos könnyűfém felniket kapó Ferrari 0-100-ra 2,8 másodperc alatt gyorsul fel, és 345 km/h-ig nyomhatjuk a gázpedált.
Meg is hallgathatod, hogyan szól ez a Ferrari: