Elképesztő történet, miért egy kentaur a Rossmann logója.
A Rossmann a magyarok egyik kedvenc drogériája, ami 1993 decemberében nyitotta meg első üzletét Magyarországon. A vásárlók elsősorban azért szeretnek a Rossmanba járni, mert jó árak vannak, illetve a sok akció mellett rengeteg extra kedvezmény is igénybe vehető.
Sokan nem is tudják, de most néhány nap múlva ismét lesznek Glamour-napok. Az úgynevezett Xmas Week december 7-től 11-éig tart, tehát lesz megint 5 nap, amikor többek között a Rossmannban is fantasztikus kedvezményekkel vásárolhatunk be az ünnepek előtt. A Glamour-napok Xmas Week-jéhez hasonló eddig nem volt az országban, most először fordul elő, hogy az őszi Glamour-napok után most egy év végi edition-t is tartanak a résztvevő üzletláncok.
Megjelent a decemberi GLAMOUR magazin Gryllus Dorkával a címlapon, és jön a GLAMOUR-napok X-mas Week is!
Posted by GLAMOUR Hungary on Tuesday, November 14, 2023
Korábban sokat láthattuk azt a bizonyos reklámot, amiben egy kentaur besétál a Rossmann egyik üzletébe, és segít a vásárlóknak elérni a legfelső polcot, és felhívja a figyelmüket a nagyszerű kedvezményekre. Ez a bizonyos kentaur volt az Akciók Hőse, amit Jason Momoa magyar dublőre, Megyeri Balázs Blaise játszott.
Nos, a drogériahálózat neve beszédesebb, mint gondolnánk. Az üzletlánc alapító-tulajdonosa egy bizonyos Dirk Rossmann, aki a görög mitológia jól ismert négylábú teremtményéből és a saját vezetéknevéből rakta össze a cég logóját.
A Ross ugyanis németül lovat, tüzes paripát jelent, a Mann pedig embert; így ennek a kettőséből jött össze a lóember, amiből adta magát a kentaur motívum.
Maga a piros szín sem véletlen, a tüzes paripa után adta magát, hogy ez domináljon a letisztult, fehér szín mellett a Rossmann arculatában.