promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Ben Afflecken röhög a fél világ, a sztár teljesen megzakkant
Borítókép:  Profimedia
Színes
Kategória fejléc
Megosztás
Másolás

Nem ez az első eset, hogy egy híres cég reklámokban vállal szerepet, és az sem az első eset, hogy mi ezen ilyen jóízűen nevessünk.

Ben Affleck még ma is Hollywood egyik legnagyobb sztárja, bár szakmailag íróként és rendezőként ért a csúcsra (a Good Will Huntingot forgatókönyvíróként, Az Argo-akciót rendezőként jegyzi, mindekkőért Oscar-díjat zsebelhetett be), a rajongók mégis inkább filmszerepeivel azonosítják a színészt. Épp ezért röhögött rajta mindenki, mikor kiderült, hogy aprópénzre cseréli a hírnevét.

Pontosabban Dunkin' Donuts reklámokra.

A dolog nem is történt olyan rég, már tavaly szállingóztak a pletykák és a lesifotók, hogy a színészt a Dunkin' Donuts autós kiszolgálópultja mögött lehet látni Bostonban, végül idén jelentek meg azok a reklámok, ahol a színész saját magát alakítja és a híres kávézó és fánkozó étteremláncnál vállal munkát. 

A Super Bowl a legnézettebb TV-s esemény, a sportesemény félidei sávjánál nincs a világon drágább reklámblokk (jelenleg 2 milliárd forintot kóstál egy fél perces reklám), ezért a cégek mindig nagyon különleges reklámokkal készülnek. A dolog érdekessége, hogy a reklámblokknak így már önmagában is akkora hírértéke van, hogy a nézők kifejezetten várják ezeket hirdetéseket, és az újságok is meg szokták írni, mit lehetett látni. Itt szoktak debütálni például a legnagyobb hollywoodi filmek előzetesei.

Az önironikus alakítás rendkívül viccesre sikeredett, pedig a híres ember megvicceli az utca emberét típusú videókkal Dunát lehetne rekeszteni. Mivel a Super Bowl félideji reklámblokkját újabbak is követték, itt szedtük össze ezeket. Az első hullámban tehát Affleck az utca emberével elgyedik szóba, a meglepődött vásárlókhoz mindig van egy-két humoros szava, de amikor Jennifer Lopez is begurul a képbe, hősünknek vennie kell a sátorfáját. 

 

A Második hullám reklámjai már más koncepció szerint működnek, ezekben Affleck az Ice Spice nevű énekesnővel szerepel, egyszer reppel, máskor azt mutatja, milyen bonyolult atomfizikát igényelnek a Dunkin termékek. Egy biztos, nem tetszik neki, hogy egy fiatalabb márkanagykövettel kell osztozkodnia.

 

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás