Olvass tovább...
Egy helyi Facebook csoportban tették közzé azt az Aldival kapcsolatos hírt, amiről jobb, ha minden vásárló értesül.
Egy pilicsabai Facebook csoportban tette közzé az egyik vásárló a negatív tapasztalatát: a helyi Aldiban vásárolt 1,5 százalékos tej kellemetlen egészségügyi panaszokat okozott a fogyasztóinak.
A tej már ízre is furcsa volt, savanyúnak érződött, kaparó érzést okozott, ezt követte a nyelv és torokfájás, amely hosszú ideig megmaradt, végül pedig a szintén hosszú ideig elhúzódó hasfájás következett.
Olvass tovább...
Az átlagosnál komolyabbpanaszok ezek, így érdemes komolyan venni és odafigyelni. A Facebook bejegyzésből az is kiderült, hogy egy bizonyos sorozatszámú termék érintett, a többi tejnél nem jelentkezett semmiféle tünet.
Az Aldi egyelőre nem reagált a történtekre és nem történt temrékvisszahívás sem.
Az eset nem egyedi, ugyanis a bejegyzés alatti kommentekben mások is hasonló tünetekről panaszkodtak és ugyanezt tapasztalták, mint a posztoló.
Olvass tovább...
Volt olyan, aki csak a reggeli kávéjához öntött egy kevéske tejet, ám abba belekortyolva gyomorforgató érzés fogta el és ki kellett köpnie a kedvenc reggeli italát.
Árulkodó az is, hogy volt aki visszavitte a tejet a vásárlás helyszínére és ott az ütlet dolgozói mindenféle hercehurca nélkül átvették azt. Akik érdeklődtek a továbbiakról, azoknak elmondták, hogy értesítették az Aldi központi egységét a bejelentésekről, azonban az ügyben érdembeli előrelépés nem történt, a problémás termék pedig változatlanul megtalálható az ütletlánc polcain.
Az Aldi egyébként nagyon jó minőségű termékeket árul, így ez valószínűleg egy egyszeri, ám lássuk be: annál súlyosabb hiba volt. Kíváncsian várjuk a részleteket, illetve, hogy az ügynek lesz-e további folytatása. A Facebook csoportot figyelni fogjuk, amennyiben történik frissítés az ügyben, azt mindenképpen közöljük az olvasóinkkal.