Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Az RTL Klub akkora pofont adott a TV2-nek, hogy az egész országban hallották a csattanást

Az RTL Klub akkora pofont adott a TV2-nek, hogy az egész országban hallották a csattanást

Színes

Az RTL Klub akkora pofont adott a TV2-nek, hogy az egész országban hallották a csattanást

Színes

Helmeczi Benjamin 07:07

Brutális nézettséggel búcsúzott a Keresztanyu, míg hétvégén az X-faktor tarolt.

Az RTL Klub ismét győzelmet aratott a TV2 felett. A csatorna 19,6%-os főműsoridős közönségaránnyal, az év eddigi második legmagasabb heti átlag share-jével vitte a hetet a legfontosabb kereskedelmi célcsoportban, míg a TV2 csak 10,6% SHR-t tudott összekaparni. Csoportszinten is az RTL Magyarország nyert: a nyolc csatorna 29,3% SHR-t, míg a fő versenytárs 14 adóból álló portfóliója mindössze 23,5 %-os közönségarányt ért el főműsoridőben, a 18-49-es korcsoportban.

A Nyerő Páros a tévé elé ültette a 18-29 éveseket

Péntek este véget ért a Nyerő Páros. A sztárpárshow kimagasló, 23,0%-os átlagos közönségaránnyal (18-49) és 732 ezres átlagos (teljes lakosság) nézőszámmal zárta az ötödik évadát. A műsor népszerűségét jól példázza, hogy a 19 epizód mindegyike jelentős különbséggel nyerte saját sávját a fő célcsoportban. A Nyerő Páros ötödik évada a korábbi évadok nézettségét is felülmúlta, de a fiatal felnőttek (18-29) körében volt legnépszerűbb, 28,6%-os eredménnyel. A műsor egyébként éppen ezen a célcsoporton mérte a legmagasabb növekedést is:

az előző évadhoz képest 35%-kal több fiatal felnőtt követte figyelemmel a sztárpárok vetélkedését hétről hétre. Összességében elmondható, hogy a 2021-es évben napi szinten jelentkező programok közül a Nyerő Páros volt eddig a legnézettebb műsorszám a fő célcsoportban, a hétköznap estében.

Sikeres évadot zárt a Keresztanyu és az Életünk története is

Szintén péntek este befejeződött a Keresztanyu 2. évada. A 68 epizód átlagosan 16,1%-os közönségarányt ért el főműsoridőben a 18-49 évesek körében és 59 este bizonyult győztesnek saját sávjában. A második évad naponta átlag 700 ezer embert ültetett a képernyő elé, ezzel egyértelműen jelenleg ez a legnézettebb napi sorozat.

Szombat este elbúcsúzott a nézőktől az Életünk története is. A műsor hat adása átlagosan 13,0%-kal és 314 ezer fővel (teljes lakosság) zárta a harmadik évadát.

Hétvégén az X-faktor mindent vitt

A hét legnézettebb műsorszáma ezúttal is az X-Faktor szombat esti adása lett (28,9 SHR%), és a műsor vasárnap este (24,2 SHR%) sem talált kihívóra a fő célcsoportban. A teljes lakosságban mérve ugyan nem sok különbség volt tapasztalható a két fő kereskedelmi csatorna kiemelt műsorainak nézettsége között, de a TV2 így is megérezte a vereséget.

  • X-faktor (november 13-i adás): 892 827 néző
  • Sztárban sztár leszek (november 14-i adás): 875 159 néző
  • Dancing with the Stars (november 13-i adás): 683 247 néző

Alább pedig a 45. hét tíz legnézettebb műsorainak toplistáját olvashatjátok - a teljes lakosságra levetítve:

  1. X-faktor - 892 827
  2. Sztárban sztár leszek! - 875 159
  3. Tények - 787 389
  4. Keresztanyu - 785 239
  5. RTL Híradó - 781 560
  6. Nyerő páros - 751 153
  7. Dancing with the Stars - 683 247
  8. Fókusz - 640 723
  9. Tények Plusz - 573 550
  10. Fókusz Plusz - 531 737

Borítókép: Sajtóklub