ByeAlex elárulta, hogy szerinte kik a „legbénább arcok” – Rögtön kapta is a gusztustalan beszólásokat!
Olvass tovább...
ByeAlex 32 percen át várta, hogy valaki kezelje a panaszát a Vodafone telefonos ügyfélszolgálatánál, de végül feladta.
Talán már mindenkivel megtörtént az a határozottan irritáló és kellemetlen eset, hogy telefonon felhívta egy bizonyos szolgáltató ügyfélszolgálatát, viszont olyan sokáig kellett várnia az ügyintéző kapcsolásáig, hogy az már egyenesen dühítő volt – főleg akkor, ha például fél óra után sem vette fel senki.
Olvass tovább...
Most ByeAlex is átélte ezt, ugyanis megosztotta a követőivel, hogy nemrég 32 percig és 45 másodpercig várt a Vodafone telefonos ügyfélszolgálatára, de végül megunta, és megszakította a hívást, hiába volt fontos.
„Azt gondolom, hogy ezt itt már el kellett engednem, és hiába volt fontos a hívásom, nem maradtam tovább vonalban Vodafone Hungary”
– írta közösségi oldalán ByeAlex.
A kommentek alapján olyan is előfordult egyesekkel, hogy még egy óránál is tovább várakoztak sikertelenül, szóval ByeAlexnek ilyen szempontól szerencséje volt – bár ilyenkor nagyon tudja frusztrálni az embert a gondolat, hogy „vajon felvették volna, ha még 1 percet várok?”, hiszen így gyakorlatilag csúnyán elvesztegetjük az életünket, miközben az ügyintéző megváltó hangjára és segítségére várunk.
Itt lehet megtekinteni ByeAlex posztját, ami szinte felér egy hadüzenettel a Vodafone számára:
Olvass tovább...