Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Letapasztották a nők melleit, milliomosok lettek belőle

Letapasztották a nők melleit, milliomosok lettek belőle

Színes

Letapasztották a nők melleit, milliomosok lettek belőle

Színes

Promotions 06:06

Egy testvérpár rájött arra, mi hiányzik leginkább a gyengébbik nemnek.

A „cicitapasz” azoknak a hölgyeknek készült, akik nem akarják, hogy a mellbimbóik önálló életre keljenek, és a legváratlanabb helyzetekben kandikáljanak ki a ruha mögül. Feltalálói (két ausztrál lány) multimilliomosokká váltak.

Bianca és Bridgett Roccisano a szüleiktől tanulták, hogy merjenek nagyot álmodni. A 30 és 36 éves testvérpár ma már saját ruhamárkával rendelkezik, és az egész világ meghódítására készül. A 3 éve kitalált és piacra dobott tapaszukkal ez már sikerült is.

Ma évente 7 millió font bevételt termelnek, jól menő üzletüket a 2018-ban bemutatott Booby Tape (mellbimbó-tapasz) alapozta meg. Ez igazából a saját kínlódásukból született meg, mert képtelenek voltak olyan fehérneműt találni, amely minden nőre jó és bármilyen ruhához megfelel.

A tapasz nemcsak eltakar, de lényegében melltartóként is működik, hiszen feszesen tartja a kebleket. A testvérek fejéből már 12 éve kipattant az ötlet, de csak a közelmúltban jutottak el a megvalósításig.

„Mielőtt valamilyen fontos eseményen kellett megjelennem, előtte elmentem egy vaskereskedésbe, hogy megfelelő ragasztószalagot keressek a ruhám alá. Ami persze felsértette a bőrömet, és ekkor jöttem rá, hogy rengeteg nő küszködik hasonló problémával”

– idézte fel Bridgett a kezdeteket. A terméküket aztán úgy kezdték el reklámozni, mint a plasztikai műtétet is kiváltani képes, mindössze 10 fontba kerülő megoldást. 52 ezer font kölcsönt vettek fel egy banktól, de miután a bizniszük felpörgött Ausztráliában, röpke három hét alatt végtörleszteni tudtak.

Kiválóan sikerült ugyanis a reklámkampányuk, amelyben 500 fontot költöttek egy profi fotósra, utána pedig a képeket a közösségi médiában kezdték megosztani. A szalagot ma már olyan hírességek is örömmel használják, mint a divattervező Sofia Richie, vagy az énekesnő Demi Lovato.

Borítókép: Profimedia