A Jóbarátok és több világhírű sorozat nappaliját alkotta újra az IKEA
Olvass tovább...
A svéd bútorgyártó cég a 10 éves évfordulója alkalmából egy egészen döbbenetes termékkel rukkolt elő.
Olvass tovább...
Első olvasatra furcsán hangzik, ám egyáltalán nem vicc, hogy az IKEA Huvudroll néven limitált szériás, húsgolyós gyertyákat dobott a piacra. Az áruház a tízéves családi programját, a Family kártyásokat ünnepli a remek ötlettel, a megvalósításon pedig az Ogilvyvel dolgoztak együtt. Mindenki imádja az IKEA-s húsgolyókat, így ez a termék biztosan nagy népszerűségnek örvend majd.
Olvass tovább...
Egyelőre összesen 1925 darab készült és az évfordulóval kapcsolatos sorsolásos játékon lehet egyet-egyet nyerni. A nyereményjáték augusztus 6. és 22. között fut.
Az IKEA ezzel az ötlettel olyanokhoz csatlakozott, mint például a KFC, az Apple vagy a fánkot áruló Dunkin' Donuts, akik korábban már mind alakítottak át termékeket szagos, illatos gyertyákká.
Amennyiben bejön a svéd bútorgyártó cég legújabb dobása, egész évben forgalmazni fogják a különleges illatgyertyát.
Olvass tovább...
(via:Adweek)