Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

A Tesco brutálisan leakciózott több terméket, elképesztő a magyarázat

A Tesco brutálisan leakciózott több terméket, elképesztő a magyarázat

Színes

A Tesco brutálisan leakciózott több terméket, elképesztő a magyarázat

Színes

Promotions 21:41

Azt mondják, remélik, hogy az emberek így majd többet vesznek ezekből, mivel ezek nagyon fontos termékek.

Meglepő magyarázattal bővítették az akciós termékeik listáját.

A Tesco az Egyesült Királyságban nagy lépésre szánta el magát, és úgy döntöttek, hogy 20 százalékkal csökkentik minden, sajátmárkás napvédőinek az árát. Így a Soleil termékcsalád egyes darabjaihoz jóval olcsóbban, nagy akcióval juthatnak hozzá az Egyesült királyság polgárai.

Hogy mégis miért teszi ezt a Tesco?

Mivel a kutatásokból kiderült, hogy körülbelül 19 millió brit a nyár folyamán egyáltalán nem vásárol efféle napvédő termékeket, így pedig kiteszik magukat a bőrrák kockázatának. A felmérésből az is kiderült, hogy az embereket a vásárlásban a termékek ára akadályozza meg.

A kutatók azt is hozzátették, hogy a bőrrák az egyik leggyakoribb rákfajta a szigetországban, de az esetek 90 százalékában megeleőzhető lenne, csupán egyszerű napvédő szerek alkalmazásával.

Alessandra Bellini, a Tesco egyik legfontosabb embere az ügyfélelégedettség kapcsán, elmondta, hogy a nemzet bőrvédelme nem lehet luxus, és azt is tudják, hogy az elmúlt időszak eseményei az emberek pénztárcáját is kimerítették, így a napvédő termékeik árát csökkentik.

Az akció keretében a Tesco szorosan együttműködik majd bőrrák megelőzési szervezetekkel, sőt, saját alkalmazottait is kiképzi majd, hogy a vásárlók figyelmét felhívják a bőrrák kockázataira, illetve arra is felkészítik majd őket, hogy szakszerű tanácsokkal tudjanak majd szolgálni a bőrvédelmet illetően a kuncsaftoknak.

(via Birminghammail)

Borítókép: Profimedia