Miért teheti meg egy szolgáltató, hogy megalázóan bánjon az ügyfeleivel? Meg kellene kérdezni a Vodafone-t.
Még mielőtt belekezdenék a mai események elregélésébe, előtte jelezném, hogy én normális esetben az elégedett ügyfelek táborát erősítem. Sőt, magával a Vodafone-nal sosem volt bajom. Az, hogy a ma tapasztalt dilettáns hozzáállást a UPC branddel együtt hozták-e a vállalathoz, az bizony egy nagyon jó kérdés.
Az összes lakásban, irodában, valamint mobilszolgáltatásként is mind én, mind pedig a család a cégcsoport termékeit használja. Történt, hogy tavaly nyáron költöztettük az egyik irodánkat, és az új helyen már volt meglévő előfizetés. Nem nagyon foglalkoztam vele, aztán december körül leesett, hogy minden hónapban fizetem a régi iroda számláját, ideje lenne felmondani. Pár perces telefonos ügyintézés alatt a végére is értünk, befizettem az utolsó számlát, köszönjük a részvételt. További teendőm nincs, alkalomadtán a modemet legyek kedves bedobni valamelyik üzletükbe, vagy postán is el tudom küldeni számukra.
Teltek a hetek, hónapok, a modemről én teljesen elfeledkeztem (valóban az én hibám, totál kiment a fejemből, szerintem mással is előfordult már). Mai nap folyamán sms érkezik, melyben közlik, március 31-ig van utolsó lehetőségem számlatartozást rendezni, vagy véglegesen eladják a tartozást. Először csak pislogtam, hiszen minden számlánk jelenleg is be van fizetve, aztán az ügyfélszám után kutatva rájöttem, ez a több hónappal ezelőtt felmondott szerződés lesz. No, akkor haladjunk kérem szépen a telefonos ügyfélszolgálat irányába, ahol végül egy laza 15 perces várakozás után végre nem csak gépi hangot hallok.
Tájékoztatott az ügyintéző hölgy, hogy itt bizony a modemleadás a ludas, nem szolgáltattam vissza, emiatt 15 ezer párszáz forintot rám terheltek. Mondom, valóban igaza van, elfelejtettem, tegnapi nap folyamán érkeztem haza Budapestről, de két hét múlva fent leszek, elhozom az irodából és bedobom. Ja, hát az nem működik, 6 napom van rá. De kisasszony kérem, hisz ma kaptam sms-t egyáltalán, semmiről nem tudtam az elmúlt hónapokban?! Na és most figyeljen jól mindenki: KÜLDTÜNK POSTÁN CSEKKET.
Értem. Tehát volt egy előfizetésem, ahol vállaltam, hogy elektronikus kapcsolattartásra vagyok kötelezett. Felmondtam ezt a szerződést 1,5 év után, telefonon, befizetve az utolsó számlát, ami megérkezett az e-mail fiókomba. És az a cég, ahol ha elfelejted befizetni az aktuális számlád egyenlegét, küld e-mailben körülbelül 4 felszólítást, plusz telefonon addig keresnek, míg fel nem veszed, az KÜLD SZÁMODRA POSTÁN EGY CSEKKET. Egy címre, ahonnan júniusban elköltöztél. És mikor megkérdezték, miért mondod fel a szerződést, még nyomatékosan közlöd is, hogy elégedett vagy az eddigi szolgáltatásokkal, csak szimplán másik helyre költözöl. TELJESEN LOGIKUS A POSTAI CSEKK, IGAZ?
Az már csak hab a tortán, hogy az ügyfélszolgálatos "kisasszony" egy flegma, rossz modorú személy, aki valószínűleg szingli, vagy a párjától nem kapta meg, amire szüksége lenne, és a felgyülemlett érzéseit az ügyfelekre vetíti ki, persze a vérnyomásodat feltornázva legalább 200-ra, mert azon túl, hogy folyamatosan a szavadba vág, csak ennyit képes hajtogatni: "BENNE VAN AZ ÁSZF-BEN".
Köszönöm Vodafone. Köszönöm, hogy azokat a havonta százezer forintos nagyságrendű tételeket, amiket fizetünk számotokra, így háláljátok meg. Köszönöm, hogy nem vagytok képesek várni plusz 5 napot, hogy ha nem muszáj, ne kocsikázzak fel Budapestre oda-vissza 450 kilométert, mindezt egy modem miatt... Rohadtul nem a 15 ezer forintról van szó, nem vág földhöz. Ha 1500 forint lenne, vagy 150 ezer, pontosan ugyanígy ki lennék akadva. Így nem lehet ügyféllel viselkedni, ez Ti szegénységi bizonyítványotok...
Véleménycikk, ami nem feltétlenül tükrözi a Promotions szerkesztőségének álláspontját.