promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Ryan Reynolds széttrollkodta a kedvenc filmjét
Borítókép:  Cindy Ord / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / Getty Images via AFP
Színes
Kategória fejléc
Megosztás
Másolás

Ryan Reynolds imádja ezt az alkotást, de van valami, amit még jobban szeret.

Mi más is lehetne, mint a színész saját ginje, az Aviation. Nem újdonság, hogy sztárok alkoholos italokat reklámoznak, és az sem, ha bele akarnak vágni egy ilyen vállalkozásba. A Breaking Bad fő karakterei, Bryan Cranston és Aaron Paul például a „Dos Hombres” nevezetű italt dobták piacra, amiben stílusosan mezcal van. Ebbe azért is vágtak bele, hogy a széria után még jobban elmélyülhessen a barátságuk.

Az biztos, hogy a reklámszakma sokat tanulhat Ryan Reynoldstól. Eleve övé a márka, a nevét és az arcát adja hozzá, tudja jól, hogy mi megy a cégen belül, és kreatívan alakítja a ginje promótálását. Azt gondolhatnánk, hogy Reynolds humora bőven elég, hogy mozgassa ezt az egészet, pedig ez csak hab a tortán. Viszont amit mi látunk, az a rengeteg poénkodás, és az nekünk bőven elég.

A mostani poénos reklámhoz nem árt ismerni Reynolds egyik régi filmjét, az Élve eltemetvét, ami 2010 egyik meglepetés alkotása volt. Már csak azért is érdemes pótolni, mert Rodrigo Cortés megoldotta, hogy egy koporsóban játszódjon az egész. A karakter csak emlékfoszlányokból tudja, hogy miképp került oda, az oxigén pedig csak fogy.

Reynolds ezt figurázta ki úgy, hogy közben a ginjét is reklámozza, de közben megemlékezik az egyik legjobb filmjéről is.

„Mielőtt Deadpool lettem volna még színész voltam. Az egyik kedvenc filmem az Élve eltemetve volt, amit a Hulun tudtok pótolni”

– írta a színész, aki agresszív termékmegjelenítést alkalmaz az egyik jelenetben.

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás