promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Vége: megszűnik a nyomtatott Cosmopolitan magyar kiadása

Vége: megszűnik a nyomtatott Cosmopolitan magyar kiadása

Borítókép:  a Kardashian caslád nőtagjai a Cosmopolitan 50. születésnapi partiján Los Angeles-ben, még 2015-ben. Forrás: AFP.
Színes
Kategória fejléc

A legendás női magazin, a Cosmopolitan magyar kiadása 1997 óta jelenik meg hazánkban.

Azt már évek óta tudják a laptulajdonosok, hogy nagyon nehéz megélni a piacon a havilapokkal. Sokkal jobban és – ami lényeges – eredményesebben lehet dolgozni, ha az internetre gyártják az újságírók a cikkeket. Sajnos be kell látni, hogy napjainkban már nagyon szűk az az olvasóréteg, ha hajlandó fizetni azért, hogy napi-, heti-, esetleg havilapot olvasson.

Tavaly év végén a Playboy magyar kiadója döntött úgy, hogy köszöni, neki ebből elég volt.

A Média1 vette észre a Central Médiacsoport hírlevelét, miszerint június 10-én jelenik meg a Cosmopolitan című magazin. A lap 1997-ben jelent meg a piacon, 2007-ben pedig elindította internetes oldalát.

Lipták Tímea, a Central Médiacsoport magazin-üzletágának igazgatója a következőkkel magyarázta a döntést:

„A jelenlegi lépésünk reagál a nemzetközi trendekre, hiszen az online felületen a hírfogyasztás mellett nőtt az igény a nagyobb terjedelmű, egyébként klasszikusan magazinos jellegű anyagokra. Büszkék vagyunk rá, hogy a magazin az elmúlt 12 évben egyedülállóan stabil online platformot épített ki és a megváltozott fogyasztói igények mellett is folyamatosan tudjuk biztosítani olvasóinknak a Cosmopolitan élményt”.

A Cosmopolitan jelenlegi főszerkesztője, Sabján Johanna pedig mindehhez annyit tett hozzá, hogy olvasóikat szeretettel várják az online térben:

„Mit jelent a gyakorlatban, hogy a Cosmopolitan márka az online térben él tovább? Az olvasóinkat naponta 25 új frissüléssel várjuk, tehát nemhogy kevesebb, hanem egy bővített tartalmat, és még komplexebb olvasói élményt szeretnénk kínálni a Cosmopolitan.hu-n. Külön öröm, hogy a print stáb tagjai közül sokan folytatják velünk a munkát digitálisan, hiszen a szerkesztőségben évek óta hittünk az integrált tartalomgyártásban. Továbbra is célunk, hogy a beauty szektor újdonságairól elsőként és glossy minőségben készítsünk anyagokat. A digitális tartalomgyártás fejlesztése mellett pedig a Cosmopolitan BTL aktivitásait további live-eseményekkel bővítjük majd a jövőben”.

Íme a június 10-én, megjelenő utolsó szám címlapja.