A Cornetto nem felszínes, hanem valódi szerelmet szeretett volna reklámfilmjében. Összehoztak két embert.
Hatvan éves a világhírű fagylaltgyártó cég, a Cornetto. Ennek kapcsán pedig különlegeset szerettek volna alkotni, sikerült. Mindennek az alapja az a gondolat volt, hogy próbáljanak szakítani azzal a sablonnal, hogy egy reklámfilmekben szerelmespárokat használnak a termék eladása céljából.
Persze, ez esetben is fontos a márkaérték növelése, de a Cornetto arra törekedett, hogy ne látszólagos, hanem valódi szerelem jöjjön létre. Ennek érdekében több száz ember közül válogatották össze bizonyos kérdések alapján (például, hogy mi a kedvenc színük, ételük vagy ha választhatnának egy szuperképességet, mi lenne az) azokat, akik a való életben is összeillenének és persze egyedülállók.
A következő lépés természetesen a forgatás volt, amelyben a kiválasztott fiatalok egy szerelmespárt játszottak el. A cég pedig figyelte, hogyan alakulnak kettejük között az események. A vége siker, a forgatáson tényleg összejött a két fiatal.
„Elképesztően érdekes egy évet eltölteni egy kampány elkészítésével, hogy a végén rájöjj, nem is maga a reklám a munka legnagyobb értéke, hanem pont a készítése”
– idézi a Kreatív a kampányt jegyző LOLA MullenLowe ügynökség kreatívigazgatóját.