Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

A fiatal generáció csaknem negyede ezt a „szakmát" választaná

A fiatal generáció csaknem negyede ezt a „szakmát" választaná

Színes

A fiatal generáció csaknem negyede ezt a „szakmát" választaná

Színes

Promotions 21:42

A Z generáció csaknem negyede, pontosabban 24%-a szeretne influenszerré válni derül ki egy kutatásból.

A Be Social  tinédzserekről szóló felméréséből kiderült, hogy a fiatal generáció csaknem negyede, pontosabban 24%-a szeretne influenszerré válni – áll a cég közleményében. Ugyanakkor ahhoz, hogy a Z generáció (ide az 1995 és 2009 között születetteket sorolják) ezt a szakmát megfelelően űzze a megfelelő technikai háttérre van szüksége. 

Nemcsak a történetmeséléshez, hanem a képi megjelenítéshez is tudás szükséges, egyúttal fontos a komolyabb eszközállomány. Mint a Be Social jelzi, 

Z generáció tagjai már jobban fel tudják mérni, hogy milyen technológiára van szükségük a minőségi, látványos és kreatív tartalmak elkészítésére, és ha mindezeket beszerzik, egy sokkal magasabb szinten lépnek be a YouTuberek világába.

Érdekesség, hogy a Z generáció majd fele (40 százaléka) vásárolt már a véleményvezérek hatására, raádásul számukra az akciókamera ugyanolyan fontos, mint az okostelefon. Ahhoz ugyanis, hogy követőeik legyenek, akciókra, történetekre van szükség, ehhez pedig minőségi eszközök kellenek.

„Ha az influenszerré bármilyen utazásra indulnak, alapvető, hogy visznek magukkal akciókamerákat, mert ezekkel tudnak felvételeket készíteni a kalandjaikról. Ráadásul mozgás közben sem kell meg-megállniuk és a kamerabeállításokon igazítaniuk, hiszen egyetlen gombnyomással mindent kiváló minőségben tudnak rögzíteni. Így kötetlenebb lesz az élmény is, ami egy, az online közösségi térben „nagyot futó” videó egyik titka.” – mesélte Joanelli Tamás, a közösségi médiafelületek menedzselésére szakosodott kreatív csapat, a Be Social kft. ügyvezetője.

Papp Balázs, a MediaMarkt területért felelős kategóriamenedzsere pedig már arról beszélt, hogy 2016-ban 40-50, és még 2018-ban is még közel 10-20 százalékos forgalomnövekedést tapasztaltak ennél a műszaki terméknél.

Borítókép: Emma McIntyre / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP / Influenszer party Los Angelesben