A Washington Post soha nem hirdetett még a Super Bowl szünetében, ennek is eljött az ideje. Sikerült megnyerniük Tom Hankst.
A Washington Post még soha nem hirdetett a Super Bowl nagyszünetében, mely a világ legdrágább tévés hirdetési időszaka. A lap szakítva a hagyományokkal idén rászánt mintegy 10 millió dollárt, hogy egy egyperces spotnak reklámidőt vásároljon – írta meg a Kreativ.hu.
A reklám egyértelműen legnagyobb dobása, hogy Tom Hanks selymes hangja csendül fel benne. Az Oscar-díjas színész a Pentagon titkai című filmben egyszer már eljátszotta a Washington Post egykori főszerkesztőjét Ben Bradleyt, most a valóságban is szerepet vállal az újság nevének népszerűsítéséért.
A dinamikus zene és Hanks hangja jó ritmust ad a spotnak, talán annak is átmegy az üzenet, aki nincs annyira oda az újságírókért. A reklámfilm lényege hangsúlyozni a zsurnaliszták munkájának fontosságát. Magyarul újságíró nélkül nincs hír és információ, az információ viszont hatalom és tudás. A Holdraszállás, a világháború és munka közben elhunyt újságírók arcképei is helyet kapnak a képsorokban.
„A tudás szabaddá tesz. A demokrácia meghal a sötétségben” – hangzik a spot végső üzenete.