Világszinten a „Beauty and fitness” témakörben a tetoválás szóra kerestek rá legtöbben, ezt követik az arc és a fitnesz szavak. Nálunk az arc, a tetoválás és a diéta keresőszavak szerezték meg a dobogós helyeket, utánuk pedig a körmök következtek, amikre magyarul és angolul is igen sokszor voltunk kíváncsiak. Az Egyesült Államokban szintén a tetkó szó vezet, de náluk külön megtaláltuk a Beauty Questions (Szépségápolási kérdések) témakört és ott egyértelműen a szempillák taroltak. A legtöbben arra kerestek rá, hogy miként lehet felapplikálni a mágneses műszempillát. Második helyen végzett a szempilla lifting definíciója, megelőzve a műszempillák eltávolításának kérdését.
Jól mutatja a kutúrális különbségeket, hogy Indiában a TOP5-ben például a haj, a henna és a jóga is helyet kapott, míg a tetoválás csak a tizedik.
A divat témakörében magára a divat szóra kerestek rá legtöbben, így a fashion, moda, mode és style szavak végeztek az élen. Az Egyesült Államokban a '80-as évek divatjára voltak legtöbben kíváncsiak, ezt követi a grunge stílus és a '90-es évek divatja, így elég homogén a kép, hiszen a második helyezett grunge is ezekben az években élte virágkorát. Ha hirtelen nem ugrana be, hogy miről is van szó, gondoljunk csak a Nirvana klipjeire, a szakadt farmerokra vagy a favágóingekre.
Magyarországon 2018 divatjára kerestek rá legtöbben, ezt követi kissé meglepő módon a férfi divat és csak a harmadik helyre futott be a női divat. Ezek szerint lehetséges, hogy életünk párjai, akikről eddig csupán annyit feltételeztünk, hogy azt a pólót veszik fel, amelyik legfelül van a polcon, titokban a Google oldalait bújják a legújabb trendek után kutatva? Arról sajnos nem szól a statisztika, hogy a kereséseket nők vagy férfiak végezték, ezért csak a találgatás és a remény marad. Egyébként a negyedik helyezett a molett divat lett, amin csakugyan nem kell meglepődnünk, ha egy pillantást vetünk a WHO (Egészségügyi Világszervezet) adataira, amelyekből kiderül, hogy Magyarország a negyedik helyen áll a világon leginkább elhízottak listáján.
A diéták kategóriájában világszerte, az USA-ban és Magyarországon is a ketogén diéta végzett az élen, kis hazánkban a turbó diéta és a kilencven napos diéta ért még fel a dobogóra. A Fashion Brandek (divat márkák) között világviszonylatban a Fashion Nova a legkeresettebb szó, ami mögött egy kaiforniai cég és egy iráni-amerikai tulajdonos áll. Az itthon kevésbé ismert márka női és férfi ruhákat, valamint kiegészítőket gyárt elérhető áron, és talán annak köszönheti népszerűségét, hogy olyan celebek Insta-oldalán szerepel állandó jelleggel, mint a Kardashian-Jenner lányok vagy Cardi B. A kerek idomokat is előnyben részesítő divatcég gond nélkül utasította maga mögé a Louis Vuittont és a Versacet.
Itthoni viszonylatban még rajtaütésszerűen rákerestünk egy-két szóra a Google statisztikában, hogy lássuk mire voltak kíváncsiak hazánk lányai és fiai a divat és életmód szerteágazó világában. Ilyen volt a szempillaspirál szó, amiben az első helyezést egy márka, a Maybelline viszi el vagy a trend kifejezés, ahol szintén egy brand, a Trend it up kapja az aranyérmet.
A jóga szóra legtöbben Budapesten kerestek rá és azon belül is a Mandala Jóga Stúdió nyert. Érdekes, hogy ha ezt a keresést a nemzetközi yoga szóval ismételjük meg, akkor a statisztika már a Lenovo számítógépét hozza ki győztesnek magyarországi viszonylatban is.
A végére pedig lássunk pár viccesebb esetet! Ha a testedzésre gondolva, csupa kíváncsiságból rákeresünk a fenék vagy a comb szavakra, akkor a szokásos comb gyakorlatok, fenék izom vagy kerek fenék kifejezések mellett megtaláljuk a TOP10-ben a pattanásos fenék vagy a fenékviszketés fogalmát is. A comb esetében pedig Liu Shaolin Sándor is kiugróan magas értéket mutat a keresések listáján, ami talán nem is olyan meglepő, ha vetünk egy pillantást olimpiai bajnok gyorskorcsolyázónk lábaira.