A Louis Vuitton már 1854 óta van a piacon, és Marc Jacobs innen nőtte ki magát, mivel '96-tól az ő vezetésével kezdett el bővülni a cég profilja. Azóta már nem csak az LV monogram számít luxusnak, hanem az MJ is, mivel Jacobs jó ideje futtatja a saját neve alatt márkáját.
Most Jacobstól nem rég jött ki egy új kollekció, ami „Bootleg Redux Grunge” névre hallgat. A Nirvana még a grunge kifejezést is kifogásolja, de talán még ez legyen a legkevesebb. A lényeg, hogy az MJ piacra dobott egy csomó zoknit, pólót, pulóvert, amikre a Nirvana 1992 óta levédett smileyja van rábiggyesztve.
Nos, ezt gyakorlatilag bárki meg tudja csinálni pár perc alatt, még grafikus tapasztalat nélkül is. Nézzük meg a fenti hölgyön lévő ruhadarabot. Most kattintsunk ide, és lessük meg a Nirvana eredeti logóját. Jacobsék annyit csináltak, hogy a két X-et az arcocskában (a szemeket) lecserélték egy MJ betűre, a Nirvanát meg átírták Heavenre, de ugyanazzal a betűstílussal. A kreatívok ezen biztosan több hetet gondolkodtak, miközben szétstresszelték és sajtolták az agyukat.
A logó a Nirvanánál még az egyik leghíresebb albumuk, a Nervermind megjelenésénél került elő, és azóta a banda egyik névjegyének számít. Számomra tök érthetetlen amit az MJ csinált, és akármennyire is aranyszívű Dave Grohl, na vele aztán nem pereskednék. A cég még nem reagált, de ilyenkor két ésszerű lehetőség van: vagy peren kívül fizetnek, vagy visszahívják a kollekciót.