Lesz-e ismét tömeghisztéria? Itt a H&M új kollekciója
Promotions
Színes
Promotions
hirdetés
A svéd fast fashion márka áprilisban hozta nyilvánosságra, hogy ezúttal Jeremy Scottal, a Moschino ház kreatív igazgatójával kíván együttműködni.
A nálunk is népszerű H&M-től már megszokhattuk, hogy időnként luxusmárkákkal közösen tervezi a kollekcióit. Ilyenkor a ruhák minőségben inkább az adott divatházhoz, árban viszont a H&M-hez közelítenek.
Karl Lagerfeld, Stella Mccartney, a Versace és Roberto Cavalli is dolgozott már velük. Az ilyen dizájnerkollekciók megjelenése sokszor tömegjelenetekhez vezet, mint például 2015-ben, Budapesten, amikor a Balmain kreációiért rohamozták meg a Vörösmarty téri boltot az emberek.
A Madonna és Lady Gaga által is istenített Scott szerdán New York-ban mutatta be azt a kollekciót, ami novembertől lesz elérhető a H&M boltjaiban. A tervező dolgozott már az Adidas-szal is és olyan merész darabok fűződnek a nevéhez, mint a Mcdonald’s logós táskák vagy a Spongyabobbal díszített pulcsik és kabátok, amik bár sokak szerint cikisek, a sztárok imádták őket.
Az extravagáns divatdiktátor fontosnak tartja, hogy szélesebb tömegek számára is elérhető és megfizethető ruhákat, valamint kiegészítőket készítsen, ezért is fogadta nagy örömmel, hogy felkérte őt a H&M.
A New York-i bemutatón olyan sztármodellek vonultak a kifutón, mint Bella és Gigi Hadid, valamint a ’90-es évek párductestű szépsége, Naomi Cambell. A modell meghívása talán azért sem véletlen, mert maga a kollekció is a ’90-es évek popdivatját idézi. Hatalmas csillogó fülbevalók, Goofy kutyás és Donald kacsás pulcsik, valamint a Run DMC klipjeire emlékeztető bling-bling ékszerek egyaránt felbukkannak benne.
A H&M X Moschino kollekció november 8-ától lesz elérhető világszerte a márka kiemelt üzleteiben. Magyarországon a Váci1-ben, illetve online lesz megvásárolható, a H&M weboldalán.