Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Zseniális reklámot rakott össze az AT&T

Zseniális reklámot rakott össze az AT&T

Színes

Zseniális reklámot rakott össze az AT&T

Színes

Promotions 11:05
Akkor igazán jó egy reklám, ha még el is tudja adni magát. Ha mindenki megosztja és tele van vele az internet, akkor már elérte a célját. A Fluimucil reklámját például hiába utálja egy ország, mégis mindenkihez eljutott, még ahhoz is, aki nem akarta. Ám ez még nem jelenti azt, hogy a terméket jó színben tűnteti fel. Tehát hiába jutott el mindenkihez, ha az eladni kívánt terméket egy idegesítő reklámhoz csatolják. Az AT&T szakemberei pont ennek az ellenkezőjét mutatták meg. Az amerikai telekommunikációs vállalat ott van a legnagyobb cégek között, így nem is csoda, hogy óriási dolgot eszeltek ki, amihez óriási reklám is kellett. A cég legújabb előfizetésében a streamelés nem számít bele az adatforgalmi korlátba. Itthon ezt a Telenor is meglépte, amikor a MyTV szolgáltatását hirdette. Aki hálózaton belül ott streamelt, annak december 31-ig nem számított bele az adatforgalomba.

Na, de ne menjünk el a legfontosabb mellett, ami a reklám. Az AT&T az egyik legnépszerűbb dolgot tette főszereplővé a kisfilmben, vagyis a sorozatokat, amit általában a legtöbbet streamelünk. Ezt meglovagolva olyan szenzációs szériákból találunk benne utalásokat, mint a Trónok harca, Breaking Bad, de a Knight Rider is, utóbbiból még David Hasselhoff is megjelenik. Persze olyan népszerű filmek is bekerültek a reklámba, mint a Rocky vagy a Vissza a jövőbe.

A reklám mellett persze az ötlet is zseniális, és reméljük, hogy az amerikai példa sok helyen fog elterjedni. A streamelés egyre népszerűbb, jó lenne, ha nem zabálná az adatforgalmat. (Torony)