Tavaly 140 millió okostelefont értékesített világszerte a Huawei mobil távközlési berendezés gyártó konszern, 30 százalékkal többet, mint az előző évben. Így elmondhatjuk, lassan valóban teljes értékű tagjai lesznek az okostelefon piacnak. A mostani karácsonyi reklámjukat már hazánkban is előszeretettel játszották. Amúgy a Huawei régen is minőségi telefon volt, és a megfizethető áron juthattunk hozzá egy valóban jó teljesítményt nyújtó telefonhoz. A Huawei P9 és P9 Plus lett az első olyan modelljük, amelyből több, mint 10 millió darabot sikerült értékesíteni. A vállalat piaci részesedése mára harminc országban meghaladja a 15 százalékot, húsz országban pedig 20 százalék fölé emelkedett, továbbá a vállalat jelentős áttörést ért el többek közt a kulcsfontosságú brit, francia és német piacokon.
A cég egyik nagy hátránya volt, hogy nem bejáratot márka, így igyekszenek többet költeni marketingre is, amit már fentebb is említettünk. Az okostelefon-piacon egyébként a gyártók rangsorában a Huawei mindössze öt év alatt került be a három legnagyobb közé és 2015-ben csatlakozhatott negyedikként az évi 100 milliónál több mobiltelefont értékesítő gyártók klubjába, a Nokia, az Apple és a Samsung mellé – jelentette be a cég a sencseni székházában.