Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

86 percnyi Facebook

86 percnyi Facebook

Színes

86 percnyi Facebook

Színes

Promotions 09:23
Nekünk annyira szétszéledt a baráti társaságunk, hogy muszáj vagyok velük Facebookon kommunikálni, mert költséges lenne átruccanni egy másik városba, hogy megkérdezzem mi újság. Szóval jó a technikai fejlődés, és ha találkozunk, higgyék el nem pötyögünk egymásnak, hanem szemtől szemben sörözünk. Sőt, lehet ezt a cikket sem olvasnák el sokan, ha nem tenném ki Facebookra. Hasznos dolog ez, de azért ne legyünk a rabszolgái. Például ha csak a vicces videók miatt jövünk fel ahelyett, hogy egy jó könyvet olvasnánk, vagy belekezdenénk egy menő új sorozatba, az már nem túl jó. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által finanszírozott kutatás szerint átlagosan 86 percet Facebookozik a magyar naponta.
 
A félezer 18-49 év közötti megkérdezésével készült felmérés szerint a legintenzívebb felhasználók körében felülreprezentáltak a nők, az alacsonyabb iskolai végzettségűek és a 30 év alattiak. A felhasználók négyötöde mindennap, míg 8 százalékuk csak heti egyszer Facebookozik. A Facebook-csúcsidő kutatás szerint a munkaidő utánra, az esti órákra tehető, ekkor lépnek be a legtöbb az oldalra. A válaszadók 46 százaléka mondta azt, hogy van olyan portál, amit csak Facebookon keresztül követ, míg 58 százalék a Facebookon is nézi meg az anyagokat, és csak ritkán látogatja magát a portált vagy blogot.

Lássuk ki mire használja:

49% kommunikációra
43% szórakozásra
40% tájékozódásra

A legnépszerűbb bejegyzések között 66 százalék jelölte meg a vicces tartalmakat. Ez talán nem is túl meglepő, látva egyes humor oldalak horribilis lájk számát.