Egy év alatt hétmillió dollárt (kétmilliárd forintot) klikkelgetett össze Felix Kjellberg, aki ezzel 2013 után ismét a YouTube legjobban kereső profiltulajdonosává vált -írja a BBC.
A 25 éves PewDiePie néven posztolgató svéd semmi mást nem csinál, mint különböző játékokat tol végig. És annak ellenére, hogy semmi izgalmasat vagy mélyenszántót nem mond, mégis zabálják a gamerek a videóit; 37 millió követőjével megelőzi még Taylor Swiftet is.
Ennyi követő már elég sok pénzt termel: a YouTube 2007-ben, a hirdetések megjelenésével egyidőben indította el a partneri programját. Ennek lényege, hogy a YouTube a hirdetési bevételeket megosztja az eredeti tartalmak gyártóival; a videói előtt-alatt megjelenő reklámok árából a Google zsebre tesz 45 százalékot, a többit megkapja a csatorna gazdája.
Kjellberg már tavaly is három millió dollárt játszott össze, de ennek elég jelentős részét jótékony célra költi el. Az irigykedőinek címezve egyszer ki is posztolta: „Sokkal több pénzt költöttem el jótékony célokra, mint amennyit valaha is magamra költöttem.”
Youtube és game kategóriában saját kedvencünk továbbra is a rossz PC játékok sorozat, nem lehet megunni!